• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Rosana

Inte så mycket kanske, för den eventuella likheten med en viss fotbollspelare, utan mer sättet...Om den där Sibel är så där uppvarvad hela tiden, så skulle det inte dröja länge innan jag fick ett psykbryt grand mal - om jag varit tvungen att vistas i hennes närhet....

• Duckan

Den där blonda tjejen med glasögon som uttryckte sig som en fjortis ang för mycket smink var jobbig att se och höra. Hoppas hon taggar ner lite.

• Yn84
    Duckan skrev 2012-02-02 10:56:14 följande:

Den där blonda tjejen med glasögon som uttryckte sig som en fjortis ang för mycket smink var jobbig att se och höra. Hoppas hon taggar ner lite.

Ja, då var jag tvungen att byta kanal. Vad svarade Izabella?
  • Rosana
    Duckan skrev 2012-02-02 10:56:14 följande:

Det var väl hon med siktet inställt på att bli tennisproffs, toppmodell och något mer superduperstort...?
  • Duckan

Rosana, Större än Zlatan var det va? Urk..
    Minns ej vad Izabella svarade.

• Rosana
    Duckan skrev 2012-02-02 11:00:34 följande:
    Rosana, Större än Zlatan var det va? Urk..
    Minns ej vad Izabella svarade.
    Ja haha! Det var lite komiskt, med tanke på att en av de andra tjejerna (Sibel) faktiskt hade vissa likheter med Zlatan...
  • mfe
    Yn84 skrev 2012-02-02 10:59:17 följande:
    Ja, då var jag tvungen att byta kanal. Vad svarade Izabella?
    Ungefär:
    "Nej, ehh, jag brukar aldrig vara såhär mycket sminkad..."
  • Duckan

Sen gick hon ut till de andra och "ja ba´ hallå du är ju också jättesminkad, ba ba ba" Jag kan var mycket kaxigare om de vill.
    Okej att visa framfötterna men att framställa sig själv som korkad är väl att vara fel ute enligt mig.

• Rosana
    Duckan skrev 2012-02-02 11:19:21 följande:
    Sen gick hon ut till de andra och "ja ba´ hallå du är ju också jättesminkad, ba ba ba" Jag kan var mycket kaxigare om de vill.
    Okej att visa framfötterna men att framställa sig själv som korkad är väl att vara fel ute enligt mig.
    Fast hon hade ju faktiskt glasögon...som visade hur jätteskärpt hon är...faktiskt... Glad
Svar på tråden Top Model Sverige!