Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Inte så mycket kanske, för den eventuella likheten med en viss fotbollspelare, utan mer sättet...Om den där Sibel är så där uppvarvad hela tiden, så skulle det inte dröja länge innan jag fick ett psykbryt grand mal - om jag varit tvungen att vistas i hennes närhet....
Den där blonda tjejen med glasögon som uttryckte sig som en fjortis ang för mycket smink var jobbig att se och höra. Hoppas hon taggar ner lite.
Den där blonda tjejen med glasögon som uttryckte sig som en fjortis ang för mycket smink var jobbig att se och höra. Hoppas hon taggar ner lite.
Rosana, Större än Zlatan var det va? Urk..
Minns ej vad Izabella svarade.
Sen gick hon ut till de andra och "ja ba´ hallå du är ju också jättesminkad, ba ba ba" Jag kan var mycket kaxigare om de vill.
Okej att visa framfötterna men att framställa sig själv som korkad är väl att vara fel ute enligt mig.
Absolut, glasögon rockar ba´!