• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Nemi76

Varför kallar sig Sibel Queen of Runway? På visningen med rollerblades "gick" hon ju som en hösäck. Vill minnas att hon "hösäckade" lika mycket på castingen...

• littlemisstrouble

En del stör sig på att det inte är i sverige av den enkla orsaken att alla är vi olika och har olika åsikter och värderingar. Ingen kan säga att den andre har mer rätt eller fel än du eller jag.

Jag tycker det borde ha varit i sverige och sen kanske som dom gör i riktiga top model att man åker utomlands när det är visst många kvar i tävlingen. Men det är ju vad jag tycker. Ingen annan som behöver tycka som jag

Självklart måste man göra på vissa sätt eftersom det ska heta top model. Då måste det ha vissa likheter med originalprogrammet.

• En till mamma
    littlemisstrouble skrev 2012-02-10 22:38:51 följande:

En del stör sig på att det inte är i sverige av den enkla orsaken att alla är vi olika och har olika åsikter och värderingar. Ingen kan säga att den andre har mer rätt eller fel än du eller jag.

Jag tycker det borde ha varit i sverige och sen kanske som dom gör i riktiga top model att man åker utomlands när det är visst många kvar i tävlingen. Men det är ju vad jag tycker. Ingen annan som behöver tycka som jag

Självklart måste man göra på vissa sätt eftersom det ska heta top model. Då måste det ha vissa likheter med originalprogrammet.

Självklart har alla rätt att tycka som dom vill, menade inte att jag hade rätt och alla andra hade fel. Jag kan förstå hur du tänker. Men ajg tycker det är roligt att se det lite mer storslagna som det blir när de är i LA.
  • RS89
    Ismael skrev 2012-02-08 10:15:34 följande:
    Gällande superman, Darth vader och dvärgen. Det kryllar av utklädda figurer utanför Kodac Theatre. De var inte ditställda för plåtningen utan är anställda skådisar som alltid går runt på gatan där.
    ja men superman störde ju plåtningen som stod och skrek och viftade med armarna så han känns inte sådär jätteseriöst =). 
  • zigne
    Najje79 skrev 2012-02-08 17:12:48 följande:
    Tycker helt klart Jamilla är bäst! Hon var ju otrolig på utmaningen. Henne sfoto var helt outstanding!

Sibel vet jag inte riktigt vad hon gör där. Jag blev riktigt irriterad att hennes foto blev så omtckt, tycker Jonas skulle sagt att fotografen fick guida henne genom fotograferingen. Sen hur svårt är det att vara Morticia jämfört med tex Liza Minelli eller Marilyn Monroe? Hon bara stod ju där och såg lite arg ut tyckte jag, och som sagt så verkade inte fotografen särskilt nöjd med henne. Och vad sjutton höll hon på med på modevisningen?? Flamencoklappningar mitt i allt? Hjälp!

Sophie har inte modellpotential tycker jag, om hon inte fattar varför Jamilla vann utmaningen och att hon (enligt sig själv) gjorde bättre ifrån sig så kommer hon aldrig att få några jobb, det är väl ändå kunden som har rätt och vet vad den är ute efter??

Sophie och Sibel behöver visa lite mer ödmjukhet!
    Morticia var ett perfekt val till Sibel. Hon ser ut som en häxa.
  • zigne

Nu hörde jag någon som påstod att Sibel är en man som opererat sig till kvinna!!???

• mfe
    zigne skrev 2012-02-14 16:01:31 följande:
    Nu hörde jag någon som påstod att Sibel är en man som opererat sig till kvinna!!???
    Var det inte någonting sånt i american top model också?
    Kanske vill de göra en liten härmis?
  • mapena
    mfe skrev 2012-02-14 16:15:17 följande:
    Var det inte någonting sånt i american top model också?
    Kanske vill de göra en liten härmis?
    Isis hette hon som från början var en man. Hon var dock inte opererad. Kan ju mycket väl vara så att Sibel är en man, skulle inte förvåna mig om det har slängt in en "joker" för att få lite spänning.
  • blåbär02

Men ÅH vad Sophie är dryg och elak!
    Fan snagga hennes jävla hår och raka bort ögonbrynen på henne!!! Skrikandes

Demon

Svar på tråden Top Model Sverige!