Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Jag tyckte också bäst om de snälla tjejerna! Chantal var min favorit, den där söta blonda med "girl next door"-image. Hon kom tvåa en säsong när en slätstruken brunett vann, snacka om att fel tjej vann den säsongen!
Chantal var söt, ja
Vem vann den säsongen, tänker febrilt...! Jag som t.o.m ser repriserna borde minnas detta.
Allison med ögonen är också en liten favorit.
Hon som vann var saleisha, hon som var så söt före make-overn men som de gjorde fulare när hon fick en pottfrisyr. Hon var också rätt elak mot heather grrr
Ah, jag gillade Saleishas potta ![]()
Nu såg jag All Stars och vet vilken Laura från tidigare omgång. Hon var en favorit då. Så söt och ljuv, bra på bild.
Chantal, nej usch plastig...
Kan inte komma på favorit, låt mig tänka..
Medan jag tänker - såg en repris här i dagarna - hon ljusa tjejen som hade en sned tand och
tog "erbjudandet" att fila ner de egna tänderna till botten för att sätta på brygga..ÖVERGREPP och smaklöst tycker jag.
Kanske inte rätt tråd att skriva det i, men vad lever vi i för värld om det inte kan finnas lite sneda tänder, eller typ kunde de inte ha dragit ut eller fixat till endast hörntanden, så farligt tycker inte jag det såg ut med resten av tänderna.
Tyckte inte stora-Barbie-"perfekta"-tänderna-resultatet var snyggt faktiskt. En så ung tjej också, fattar hon var hon gjort?
Hon fick verkligen stora tänder, Joanie, men hon verkade nöjd själv.
Joanie som var pastorsdotter och hade jobbat som strippa? Hennes tänder såg ju för fasen ut som om någon kastat dem in i hennes mun. Jag hade också nappat på erbjudandet att få nya om jag hade sådana tänder.
Fast anledningen till att jag rotade fram denna tråden igen var för att jag såg precis All Stars-säsongen (inte helt frisk från helvetesförkylningen så jag passar på att glo på ANTM trots fint väder
) och fattade inte alls varför hon ghettobruden som jag glömt namnet på (damn you, amningshjärna!) diskvalificerades?!? Ok, jag gillade henne inte för fem öre men jag blev jäkligt nyfiken på vad hon gjort
Gillade ni Liza... :-O. Hm...inte jag. Superjobbig tjej..nu minns jag inte vem som kom tvåa...Laura var väl ok. Lite klämkäck för min smak.
Jag blev väldigt besviken på att Angelea åkte ut. Jag gillade inte henne alls i tidigare säsong men nu hejade jag på henne.
Jag googlade också på varför hon åkte ut och det är väl inte säkert att hon vann men hon hade åtminstone läckt ut vilka som var topp 3. Och det hade hon gjort på Facebook.
Lisa var jätteduktig men jag kände ingenting för henne. Allison var ju bara där pga sina stora ögon
Jag gillade Liza, i båda säsongerna!
Jag tycker Ann var cool! (av alla som har varit)