• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • mapena

Jag gillar Izabella bättre denna vecka, hon verkar inte lika stel tycker jag. Jonas vet jag inte om jag tycker om eller har svårt för :P Ivana tror jag får åka hem, jag tror inte hon vill det tillräckligt mycket och det märker juryn.

• mfe

Haha Sibels min då de kommenterade Jemilla eller vad hon heter ;D

• Yn84

Fan, de gillar ju Sibels bild.. bra att de gnällde över klädseln iaf!

• Yn84
    Jennie med ie skrev 2012-02-07 20:47:20 följande:
    Alltså, Izabella är ju skådespelerska (också). Att hon inte kan prata lite mindre menlöst är märkligt...
    Men shit, hon kopierade ju Tyra ordagrant!!
  • tjej87

Åh, det är 3 personer som jag irriterar mig på och det är:
    Sophie
    Sibel
    Jonas 

Jag gillar Jamilla bäst tror jag :) 

• mapena

Jamilla och Alice gillar jag. Jag gillar Victorias personlighet också, men jag har lite svårt för hennes look :P

• Duckan

Jag tycker inte att Izabella gör ett bra jobb som Tyra-kopia, blir bara fånigt.
    Sophie och Sibel är fortfarande lite för mycket.
    Jamilla var bra!  

• RS89

superman eller spiderman va ju bäst hahaha...såg ni honom? han stod först där å skrek sen stod han bakom jonas ett tag och vifftade med armarna :P

även att darth wader å en dvärg hamnade på bild sen...aja de e usa de finns ju folk som jagar runt photoshoots för att komma med i en kant :P 

• mfe
    RS89 skrev 2012-02-07 22:09:46 följande:
    superman eller spiderman va ju bäst hahaha...såg ni honom? han stod först där å skrek sen stod han bakom jonas ett tag och vifftade med armarna :P

även att darth wader å en dvärg hamnade på bild sen...aja de e usa de finns ju folk som jagar runt photoshoots för att komma med i en kant :P 
    Var inte dvärgen och den andra tänkt? :O
Svar på tråden Top Model Sverige!