Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Jag gillar Izabella bättre denna vecka, hon verkar inte lika stel tycker jag. Jonas vet jag inte om jag tycker om eller har svårt för :P Ivana tror jag får åka hem, jag tror inte hon vill det tillräckligt mycket och det märker juryn.
Haha Sibels min då de kommenterade Jemilla eller vad hon heter ;D
Fan, de gillar ju Sibels bild.. bra att de gnällde över klädseln iaf!
Ivana är jättesnygg tycker jag, men man behöver ju inte göra sig bra som modell för det...
Åh, det är 3 personer som jag irriterar mig på och det är:
Sophie
Sibel
Jonas
Jag gillar Jamilla bäst tror jag :)
Jamilla och Alice gillar jag. Jag gillar Victorias personlighet också, men jag har lite svårt för hennes look :P
Jag tycker inte att Izabella gör ett bra jobb som Tyra-kopia, blir bara fånigt.
Sophie och Sibel är fortfarande lite för mycket.
Jamilla var bra!
superman eller spiderman va ju bäst hahaha...såg ni honom? han stod först där å skrek sen stod han bakom jonas ett tag och vifftade med armarna :P
även att darth wader å en dvärg hamnade på bild sen...aja de e usa de finns ju folk som jagar runt photoshoots för att komma med i en kant :P