Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Tror oxå hon kommer stanna några program tyvärr Sibel alltså
gud vad skönt att sophie åkte! blir mycket trevligare att titta nu. irriterade mig så otroligt på hennes sätt!
Jag tycker att lilla Rebecka ser ut som en tolvåring.
Var det ingen som såg att JH la handen på någons rumpa i samband med fotograferingen?
Tjejen som inte kunde ta en motgång åkte ut. Skönt. Kändes väldigt mycket "surt sa räven" om hennes sista ord.
Sibel tror jag kan bli bra, men hon har en hysterisk och jobbig personlighet som jag inte hade klarat av att vara i närheten av speciellt länge. Hon har ett utseende som skulle kunna bli jäkligt bra på foto men då måste hon veta hur hon ska posera. Gårdagens foto var INTE bra!
Håller med om att Rebecka ser ut som 12. Det lustiga är att Klara är lika gammal men både ser och beter sig mognare.
De blonda tjejerna som fick kort blev så himla mycket bättre! Hoppas de blir bättre på fotona framöver.
Och nästa veckas fotning ska verkligen bli kul att se!
Nu tycker jag programmet börjar bli lite mer seriöst på något vis. Kanske tog ett par program för att slipa till det. Makeover är alltid lika roligt för det är nästan alltid någon som blir hysterisk.
Nej, stackars Victoria (heter hon så, Lule-tjejen) såg ut som att nån lagt lite torrt hö på skallen på henne. Urk..
Lilla Rebecka blev jättefin i det röda håret, till slut.
Ja och hon var den enda av dem alla som hade fin kvalitet på håret verkar det som.
Jag som rödhårig kände mest för att banka lite vett i Rebecka. Klimakteriekärring? Då har jag varit klimakteriekärring sen jag föddes då. 
Påminner hon inte lite om Isla Fisher (skådisen som är gift med 'Borat')? Hon ser ju också sådär lite barnslig ut och har väl ungefär samma hårfärg som Rebecka fick?
Sen förstår jag inte, inte, inte vad Sibel gör där. Överhuvudtaget. Det första min dotter sa när hon såg henne var att hon trodde det var Zlatan som klätt ut sig, och nu när jag hittade den här tråden märker jag att hon inte var ensam om åsikten.
Hon som åkte ut igår var ju för rolig, stora framtidsmål...Tennisproffs eller skådis var det va? Hon påminde lite om Vanita (som var med i lyxfällan) tyckte jag.