• Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska
  • hoppipannkakan
    move skrev 2012-02-07 00:12:40 följande:
    Du anser det vara samma sak att bara random slumpa ihop tecken som att stava några bokstäver fel?
    Ja, jag är inte lika smart som du
  • laid back
    move skrev 2012-02-07 00:09:39 följande:
    17300 hade jag efter skatt förra året... Dom  skulle höja lite nu, så jag vet inte...
    Vilka dom? Försäkringskassan eller?

• move
    Selfish Geene skrev 2012-02-07 00:11:47 följande:
    då förstår du säkert att dina tillgångar inte skulle kunna köpa dig några rättigheter i en stat utan lagar och regler?
    Va? I vissa länder i  Afrika har jag hört att man lever på mindre än 10kr om dagen....

(Jag driver med dig, men det är sant) 
  • Selfish Geene
    move skrev 2012-02-07 00:11:16 följande:
    Du kallade mig fattig. Jag frågade om månadslön så att vi kunde jämföra.. eftersom att du sa att jag var fattig... Jag skiter väl i vad du har för lön....
    Du är en kombination av de tre största svagheterna i ett samhälle utan lagar och regler:

*Kvinna
    *ung
    *fattig (dvs, utan ekonomiska möjligheter att köpa fri- och rättigheter)
  • Selfish Geene
    move skrev 2012-02-07 00:15:26 följande:
    Va? I vissa länder i  Afrika har jag hört att man lever på mindre än 10kr om dagen....

(Jag driver med dig, men det är sant) 
    Om du hade fötts i något av de länderna skulle du sannolikt inte ens vara vid liv
  • move
    Jennie med ie skrev 2012-02-07 00:13:09 följande:
    Vi auguro, voi che lo meritano, una bouna notte. Ci vediamo domani.
    Du pratar om en bra eller fin natt... 

Men det där är inte ens en bra jämförelse en bättre skulle va jag "gulböj" varje dag... Då är dt en idiot som int förstår vad som menas,,
  • move
    hoppipannkakan skrev 2012-02-07 00:13:33 följande:
    Fast jag vill gärna veta vad du jobbar med. Det där med dawgs tror jag är en urban myt...
    För att jag får 17 000 i lön av några behöver jag arbeta?
Svar på tråden Bara för att ni inte förstår jamaicanska