• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (bläkas)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:09:17 följande:
    Men bra. Det är bra att du tror det. 

Skärp dej, jag vet att du är irriterad över TS och så, men nu är inte jag hon. Jag ser inget fel i att folk onanerar men jag har en ångestsjukdom som trots att jag får behandling med båda samtal och medicin inte går att bli av men helt. Min sambo vet hur jag känner och han hade lämnat mej för länge sedan om han hade tyckt att det hade varit ett problem att inte onanera. Plus att han inte har samma sexualdrift som många andra här verkar ha.
  • TEDDEN

Ha ha ha ha. Om detta nu är på riktigt.

Då är det väl bara att vänja sig vid ett liv i ensamhet, en man som inte runkar finns inte...  

• Anonym
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:02:25 följande:
    Beter sig HUR? Vad tror du jag gör?
    Kan du inte berätta, vad har du för regler för din man?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (bläkas) skrev 2012-02-06 15:15:45 följande:
    Skärp dej, jag vet att du är irriterad över TS och så, men nu är inte jag hon. Jag ser inget fel i att folk onanerar men jag har en ångestsjukdom som trots att jag får behandling med båda samtal och medicin inte går att bli av men helt. Min sambo vet hur jag känner och han hade lämnat mej för länge sedan om han hade tyckt att det hade varit ett problem att inte onanera. Plus att han inte har samma sexualdrift som många andra här verkar ha.
    Jag är inte det minsta irriterad över TS. Är däremot irriterad över människor som tror att de kan styra och kontrollera sina respektive. 
    Om du tror att din kille aldrig skulle tröttna på att leva i ett förhållande där han vägras onani och aldrig skulle onanera när du inte är hemma så är det jättebra.  
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-06 15:05:41 följande:
    Jag äcklas av blodpudding. Klarar inte utseendet, lukten, smaken eller konsistensen. Ändå är jag helt okej med att min sambo äter det om hon vill.

Det är inte samma sak. Om du äcklats av att hon äter den, möjligen.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:04:42 följande:
    Jag tror att du vägrar din man att få göra vad han vill med sin egen kropp. Att onanera är ingenting fult, ingenting äckligt. 

Var har jag skrivit det? Visa mig!
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 15:16:58 följande:
    Kan du inte berätta, vad har du för regler för din man?

Vem har sagt att jag har en man*?
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 15:17:51 följande:
    Det är inte samma sak. Om du äcklats av att hon äter den, möjligen.
    Hade det varit sunt om jag hade äcklats av att hon åt den?
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (bläkas)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 15:17:40 följande:
    Jag är inte det minsta irriterad över TS. Är däremot irriterad över människor som tror att de kan styra och kontrollera sina respektive. 
    Om du tror att din kille aldrig skulle tröttna på att leva i ett förhållande där han vägras onani och aldrig skulle onanera när du inte är hemma så är det jättebra.  

Jag kontrollerar honom inte, han får göra vad han vill men skulle jag upptäcka att han gör det skulle jag ha svårt att stanna hos honom. Skulle förmodligen behöva läggas in på psyk ett tag oxå. Han tycker nog inte att det är värt det och han har älskat mej i drygt sju år nu och har inte tröttnat nu. Han får inte ut något mer av att runka själv än att ha sex eller bli avrunkad/avsugen av mej.
Svar på tråden Den jäveln runkade!