• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

Åååå har lilla pigan varit på besök!!

• Java

Oj, oj så fint namn!!! Det var faktiskt det finaste jag hört på länge! och roligt att det är så unikt!! Det där gjorde ni bra fam Amadea

Åsnan ...javabean ropar, finns du kvar. Eller fejar du med att vara online???

• Majblomma12

Nope. Jag är här. För mig ger ju Amadeas namnval en annan association.

• Java

ior: aha, jag förstår vad du menar! men jag har ju inte den associationen och tycker det var kanonfint!!

• Majblomma12

Jo, men det gör jag också. Jag menade inget illa, tvärtom! Det är bara ett smått komiskt sammanträffande.

• Emm73

Hmmm... ser ut som jag är ensam här ikväll. Några online, men inte härinne iaf.

Är gräsänka ikväll igen, typiskt fredagsnöje
    Vi har faktiskt varit på restaurang ikväll, hela familjen och fyra goda vänner. Och M uppförde sig alldeles exemplariskt Förra fredagens restaurangbesök var också en succé, men för två veckor sedan ville hon inte riktigt...

Nu sover M (åtmistone för tillfället), och jag håller på med något så absurt som att plita på en arbetsansökan Det mest makabra i sammanhanget är att det är "mitt eget" jobb som jag har haft i tre år. Jobbet blir nu ordinarie och jag är tvungen att söka precis som alla andra. Det är bara lite svårt att veta hur man ska skriva....? Ska jag skryta om hur trevlig och duktig jag är eller hänvisa till att "mina färdigheter och egenskaper torde vara kända"

• Grisen81

åsnan: vadå assosiation ? skriv till min inbox please...

Ja Amadeas namn på flickan är jätte fint-... jag hade tänkt ett liknande om jag hade fått en tjej som jag inte kan skriva här dock...

• Zeke sur

Hur gick det med shopingen dp åsnis??

Vart J lika förtjust som du*?

Svar på tråden Dansa med vargar 2