• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

God morgon!
    Nu håller vi tumamrna för Lajsa idag, och samtidigt glömmer väl ingen att hålla dem för SS också?

• Amadea

Hello!
    Lilltjejen sover & jag har skickat maken att shoppa mera kläder åt henne.
    Ska bli kul att se vad han kommer hem med

Självklart hålller vi tummarna för SS & Lajsa.
    Om Lajsa ärver min mage så får SS ta FP:s
    Sedan var den Fia2, hon kan ta LL:s......osv det här ska nog gå bra

• Amadea

Purelan Purelan purelan!!!!
    FP skicka Zeke att köpa på en gång!!!
    Visst säger alla BM att bröstmjölk ska va bäst men va sjutton bebisen hinner ju suga sönder bröstvårtorna innan mjölken rinner till!!

• Amadea

FF: Hur bor du egentligen
    Hur lutar vägen när spegeln blir sne??
    I Lustiga huset kasnke

• Emm73

Upplys gärna en okunnig... Vad är Purelan???

Hej Amadea! Hur mår ni???

• Emm73

Ahaa!
    Jag använder en som heter Lansinoh, gissningsvis samma innehåll

• Lajsa

Hej alla!
    Det blev inte som vi hade tänkt oss... vi trodde vi skulle få tillbaka ett embryo. På vägen t SU så döpte vi embryot t Sunshine eftersom det är sånt strålande väder ute.
    När vi var på SU fick vi veta att det inte blir ett embryo utan TVÅ och att dom var av samma kvalitet som dom var innan dom frystes så hoppas hoppas.

Vid samtal med Dr så sa vi att vi tar emot två om dom är av dålig kvalitet så det blev en liten miss då vi fick tillbaka två topp embryon men vi är lika glada för det så få se hur det slutar denna gången.
    Så eftersom vi redan hade döpt de ena till Sunshine så fick den andra namnet Moonshine
    Det bästa är att dom bara behövde tina detta strået med två embryon så vi har 5 kvar.
    Så håll tummarna hårt för Sunshine och Moonshine

Svar på tråden Dansa med vargar 2