• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Jo, men nu fick jag ju inte en dålig association, jag bara tyckte det var ett komiskt sammanträffande.

• Java

Z: vilka systrar menar du? här hade vi på klassträffen tills N kom och bytte baskt! han är skitsur ikväll. Och byter kanal utan att fråga. Svin!!....till saken hör att ha sessutom sovot sin sedvanliga fredags nap på 3 timmar

....Amadea: varför skickade du N på retur????? jag sa väl inget om ångervecka i annonsen

• Majblomma12

Aj då, är N i onåd?
    J sitter och tjatar om att jag ska logga ur. han vill slutföra installationsarbetet av div. program på min nya dator. Det kallar han fredagsnöje...

• Java

Men hallå! släpp åsnans assosiation nu!!

Amadea: berätta om förlossningen, BB tiden, gos och mys. Vi vill höra allat!!

• Java

ior: om inte N bättrar sig så skickar jag honm på kollo till Pajala. Skall bara informera prickis först

• Java

Amadea: redogörelse TACK!!!!!....sitter som på nålar och väntar!!!!

• Amadea

Jag hade liksom helt plötsligt inte tid & ork för en karl till Java

Jag ska försöka skriva en förlossningsberättelse men det orkar jag ej i dag.

Kort kan jag säga:
    Vattnet började gå 8:10 30/1
    Kontollbesök förlossningen 9:30
    Blir inlagd på BB 12:30 pga missfärgat fostervatten
    Kommer ner på förlossningen & är öppen 4 cm 17:30
    Helt öppen kring 20:30
    J är född 00:10 31/1

Fick lustgas vid 17:30 då jag kom till förlossningen.
    Narkos läkaren vill inte lägga EDA pga att jag opererat diskbråck.
    Fick PCB (tror jag det hette) & funka noll.
    Så det var lustgas som gällde.

Blev klippt & hon är tagen med sugklocka

Svar på tråden Dansa med vargar 2