• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Amandea din mamma!
    Hur känns det nu då när du sitter med den lilla tösa i famnen?
    Hoppas allt är bra med er och du..jag vill ju se kort på eran guldklimp

• Betty2

Grattis Lajsa! Härligt med 2 toppembryon, och fortfarande 5 kvar i frysen, det var inte illa! Givetvis håller jag tummarna för både dig och SS.

Amadea: Vad skoj att se dig i tråden redan igen. Härligt att du även har tid för oss ibland. Men jag hoppas givetvis att vi skall vara online samtidigt nästa gång, så att jag oxå skall få se fotot på lilla underverket!

Kram på er alla (men lite på avstånd eftersom jag är förkyld och hostar hela tiden - vill ju inte smitta er! )

• Fiaflopp

Amadea: haha ja det kan man undra...hur vi bor alltså med snea väggar och speglar!

• Amadea

Efterssom jag fött en sjusovare så är jag här igen
    Men igen annan tydligen.

• Majblomma12

Joho!
    Jättekram på sa! Hur MÅR du?

• Amadea

Ganska bra faktiskt.
    Lite ont i nacken & huvudet...tror det hänger ihop med att mina bröst nästan har exploderat.

Hur mås det själv då.
    Spanat på bebissaker i helgen

• Majblomma12

Ja, vi ahr varit och kollat vagn.

Men berätta nu, hur känns det? Overkligt? Oroligt? Fantastiskt? Spännande? Jag-har-ingen-aning-om-vad-jag-föväntas-göra?

• Amadea

Overkligt.
    Man fatta liksom inte att vi fick ta med henne hem.
    Amningen har börjat komma i gång nu så det blir en del.

Hon har vaknat nu & verkar lite "sur" så det finns en risk att det är dax igen

Svar på tråden Dansa med vargar 2