• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Ingen dröm förlossning faktiskt, men jag började faktiskt glömma redan samma dag som hon kom
    Så ge det ett tag så kanske man är sugen på att göra en pricken

• Amadea

java: Var & shoppade Purelan i dag.
    Gosh den behövs verkligen
    Mina bröst har även exploderat i dag

• Majblomma12

Jag har bestämt mig för att inte läsa något om någon annans förlossning innan jag har klarat av min egen. Läser enbart i handböcker om hur man kan och bör förbereda sig.

• Java

Amadea: skit i om förlossningen var en dröm eller ej, det kom ju ute en dröm!!!! Och jag förstår om du inte orkar förlossningsberättelse nu!! herregud, den kan vi ta om en månad. Men visst var det mysigt på BB, att vara 3. Hur går det men amningen?

Jag hade planerat snitt, inte heller en dröm, men hugo är min stora förälskelse och så jag drömt om honom.

Hur kär kan man vara?? jag är så otroligt förälskad i Hugo att det gör ont! vad vore jag utan honom. Ett russin som kippade efter andan.

• Java

Amadea: Vad var det ja sa!!!??? PureLan är ett MÅSTE!!!!!! inget annat går att jämföra.

Hör upp nu alla blivande mödrar: "Ropen skalla - PureLan åt alla!!"

Ni klarar er inte utan PureLan, så köp innan!!!! Vänta inte!! det är dessutom en universalsalva som funkar likabra på era nagelband som bebis stjärt!

• Hstintan

puss gummor!

vad fina namn familjen Amadea valt. Jag vill också döpa barn Har massor av namn på lager

Har varit ute med kompisar en sväng, skulle gå på vårsalongen på Liljevalchs men de stängde redan kl 17 så det blev middag på Blå porten (det känner ni igen va?) och sen lite vin på trevlig hotellbar på Kungsholmen istället. Men som det är att gå ut med gravida och småbarnsmammor så blir kvällen ung. Är redan hemma Måste nog skaffa mig lite barnlösa kompisar eller några unga manliga vänner kanske

Men men ska se Klassfesten nu, har inte sett den för. Och vin har vi ju hemma också. Och en villig karl också

puss puss puss puss puss!

Svar på tråden Dansa med vargar 2