• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • svartaskalman

Tack FF!
    Jag vet hur du ska göra, måste bara dubbelkolla så jag skriver rätt.
    Snart tebax

• LillaSparven

jag ser nog dina ikoner FiaFlopp!

• Fiaflopp

Åh vad bra...då fixade jag det verkar det som...

• Fröken positiv

God morgon!
    (och jag antar att den är extra god för SS!!)
    Vilka fantastiska nyheter jag fick direkt så här på morgonen, nu måste det ju bara bli en kanondag.

Jag är också lite förvirrad i detta nya FL. Har inte lagt ut min gravkalender förrän nu för jag vill absolut inte att den ska läsas av alla i hela Sverige. ( Blir fortfarande beklämd när jag som igår googlade på Ior och hamnade i Iors systers GB.
    Vet ju att FL är öppet men glömmer det mellan varven. )

Nu har jag i alla fall lagt upp den och hoppas att det funkar som Ior skrev.

Jag har vunnit ytterligare en auktion på Tradera. Köpte tre Phu-tavlor för 60 Kr! Ska lägga in den i BG så ni kan beundra. Nu måste väl bebben vilja komma ut och flytta in i sitt fina rum!

FF: Hur var helgen? Gjorde ni alla skojiga saker?

• svartaskalman

Ja men nu är de ju där
    FF = FL-proffs

• svartaskalman

FP: Du din tradera tok
    Men stort grattis till segern. Undrar hur många som sliter sitt hår i förtvivlan över ytterligare en förlust mot FP.

• Fiaflopp

SS ja vitt e jag...hehe
    FP: japp,vi gjorde det och mycket därtill...SÅ ROLIGT hade vi!!

• Fröken positiv

Nu finns tavlorna i mitt galleri.
    Vänta bara SS, du kommer snart att bli lika tokig i bebis-saker. Jag hade lååång startsträcka innan jag kom igång med shoppingen men när det väl lossnade....

FF: Du måste vara världens bästa moster! Blev det fiskpinnar eller fiskbullar?

Hej Lilla Sparven! Måste in och kolla vem du är.

Svar på tråden Dansa med vargar 2