• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Jiiipppiiii sitter här med tårar i ögonen SS är gravid
    Grattis SS!
    i pannan och du SS i väg nu och skicka gravbaciller till mig

• svartaskalman

Jag blir så rörd över hur goa ni är

• Fröken positiv

Hallo!
    Här händer det så mycket att jag har slarvat med besöksloggen. Den har redan passerat 3200!
    Och vinnare blev Java!! Massor av kaffe och nybakta bullar till dig och ett paket trosskydd till Hugo. Skrattade gott åt honom igår. Vaddå dyra leksaker?

Nu har jag gjort iordning lite i bokrummet och då är det väl dags att bädda rent i sängarna. Svettas som en galning på nätterna så det får nog bli tvätt av täcke också. Jag har ju en ny torktumlare! *sätter stolt näsan i vädret*

Hur går det för SS? Får du något gjort idag eller sitter du bara på ett rosa moln och dinglar med benen?

• Fröken positiv

Ingen som vill prata med en uttråkad fröken Då för jag väl göra lite nytta då... *suck*

• svartaskalman

Japp! Jag svävar runt här hemma
    Åker lite hit och åker lite dit.
    Snart ringer mannen å då ska vi åka och handla. I stället för en silvergrå c8 så åker jag på rosa moln

Har faktist talat med mottagningen här i stan iallafall. Tid för första ul den 7/3.

• Amadea

Har tagit premiärturen med vagnen i dag, & lillan så klart
    Tänk så kul det var att vara ute & gå
    Tänk att det är min bebis & min vagn, Helt ofattbart.

I dag ramlade även snusk naveln av. Usch för den, men än är det inte en jättefin navel. Lite snusk kvar..
    Hur ska Åsnan klara av den naveln sedan

• Grisen81

jag förstår inte Lajsas blogg..man ser bara en bild på en tjej och så kan man bläddra sidor, men det står ingenting?

• Amadea

Jag ser i Lajsas Blogg.
    Hon kasnke inte har uppdaterat sin adressbok. Du kanske ligger kvar som pandy
    Det gjorde du i min upptäckte jag i fredags, då ändrade jag

• Grisen81

när man går in på vissas sidor har de ingen gästbok att skriva i??? är jag portad då?

Svar på tråden Dansa med vargar 2