• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

APRIL Herregud det är ju en evighet tills dess
    Ska du köpa något annat innan dess då

• Majblomma12

Nej, troligen in te.

Hej FP! Japp, här slits det! Hur mår du och mage och avrg?

• Fröken positiv

Ior: Det börjar att sätta sig på humöret. Om jag bara visste hur det ska kännas. Det är att inte veta som är det jobbigaste.
    Fast som gammal ruvare borde man ju vara van.

Amadea: Imorgon blir det nog till att kravla upp på torktumlaren.

• Majblomma12

Usch, tålamod är en dygd och jag har inget! Själv har jag börjat få brutala myrkrypningar i benen. Dygnet runt. Defintivt dags att köpa järntabletter...

• Fröken positiv

Ior: Jag rekomenderar Niferex. De har funkat bra för mig som har en problemmage.

• Majblomma12

Jag kan inte sitta still med benen. Jag sitter och skakar och spänner och böjer ochs träcker dem hela tiden. Man kan bli galen, jag bara säger det!!!

• Java

hej, hej!

FP:förstår att ovissheten är jobbig! Jag hade ju det jätte pirro sista dagarna pga att jag visste. Kunde knappt sova sista nätterna, och försökte ro en massa projekt i land. Men det var ändå skönt att veta!!! (maken tyckte det hade varit bättre att inte veta, han blev så nervös av nedräkningen. Och hade istället stått inför faktum en vacker dag.)

Ior: jag åt Ecofer. Funka kanon för mig. Men kolla järnnivån innan du börjar knapra tabletter. De skulle jag gjort iaf. Äter di mitt-val-kvinna?

• svartaskalman

Iors: Känns det som sockerdricka i benen?

Svar på tråden Dansa med vargar 2