• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

Hej SS ....fattar du att det är sant!!?? var maken med när du tog testet, eller smög du upp innan han vaknat??

Vet att jag knappt kunde tro på det! (min dag alltså ) och hela testdagen gick jag som i ett lyckorus hela dagen!! Minns exakt vad jag gjorde. Dessutom hade mitt jobb fest på kvällen, och jag satt och smuttade på ett glas vitt hela kvällen!!

• Majblomma12

Hej på er!
    Åsnan har badat och gjort sig fin. Skit kan också klia!

Skämt åsido, Java, efter min sista blödning i v.15 hade jag ett Hb på 116, det hade då sjunkit med 11 enheter på en vecka. Dessutom börjar jag anta sjukligt bleka proportioner. Jag skulle nu DEFINITIVT platsa som vampyr i Buffy - osminkad! Så jag kan nog med säkerhet säga att det nu är lååågt. Nej, jag äter INTE MVK.

Ss, ja som sockerdricka med smärtsamma krampryckningar. Jag vet att jag är känslig för lågt järnvärde, när jag körde veggo-stuket för att antal år sen fick jag också så här, när jag började äta kött igen blev jag mycket bättre.

Hur känns det nudå, Ss, har du hunnit smälta det ännu?

• svartaskalman

Java: Läs i min blogg så får du följa hela händelseförloppet

Men nog har vi båda ett stort flin över läpparna

• svartaskalman

Det sjunker sakta men säkert in.

Just nu har vi svårt att smälta att M´s dataansvarig har sett värsta porr-mailet som M fått via en kollega.
    M ringde till dataa. för att han kunde inte ta emot mailen pga ett stort som låg i vägen.
    Stackars karl, han måtte ha blivit totalt chockad efter att sett den snutten. Å hjälp, tom jag blev högröd i ansiktet.

• Java

SS: det skall jag göra

ior: skit kliar . Men då vet du ju att ditt Hb är lågt

• svartaskalman

Nu ska jag ta och slå ikull mig på soffan
    Det går ju lika bra att ligga där och flina

• Betty2

JätteGRATTIS till SS!!! Jag kände det på mig, vad härligt att känslan stämde den här gången.

• Zeke sur

Ior
    Jag har tappat väldigt mycket av mina kunskaper in hälsa och kost lära men..
    En sak som saknas i mycket vegetarisk och som finns i kött är Kreatin kan ge samma symtom och i överdos raserad mage

SS Jätte GRATTIS!!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2