• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • svartaskalman

Mumrika: Det fungerar som vanligt. Men går du in på någons sida som saknar ikonen för gb (Bok utan penna) så har denne inte uppdaterat.
    Eller så kanske denne inte gjort gb synlig. Vilket man väljer att göra under inställningar. Hoppas det hjälper dig
    Kram

• Liten Leo

Hej Mumrika! Det var länge sedan sist. Hoppas att du får många fina ägg på fredag. Spännande!

När du går in i någons krypin så finns det en symbol som ser ut som en uppslagen bok. Klicka på den så kommer du in i GB. Men det fungerar bara på dem som uppdaterat sig med den funktionen. Java och Iors är experter på detta. Själv är jag lite smådum

• Fiaflopp

Japp,gubben jobbar natt...urs haha
    I morgon kommer mina små troll hit (syrrans barn) vilket ska bli skoj!
    Hur mår du?

• Liten Leo

Åhå, då blir du lektant i morgon då
    Bästa tant FF

Här mås det bra. Gubben borta på tjänsteresa över natten. Tänkte just göra mig lite soppa och dricka när du tittade in.

• Liten Leo

FF, har du fattat hur man i Beta räknar besökare i ens eget kryp in? Siffrorna under gubbarna uppe till höger ändras ju hela tiden beroende på vart på FL man befinner sig...

(korkade jag)

• svartaskalman

LL: de siffrorna är antal påloggade. När du klickar på MIN SIDA så ser du antal besökare. Klicka på antalet så kommer listan fram.

• Fiaflopp

Hmmm ang besökare har jag inte tänkt på ens,hehe
    Lektant? Jag? JAAAAAAA!!!! haha

Mmmm han jobbar natt och inte nästa vecka men den därpå åker han till Tyskland på kurs om nån maskin,varför kan ingen annan på deras dumma avd åka nån gång????
    Förra året var han i Italien 2 ggr!

• Liten Leo

SS - Aha, då fattar jag (skäms lite för min okunskap)

FF - det är trist när gubben är borta. Det enda som är bra med det är att jag får ha datorn för mig själv och då hinner med FL Ska han vara i Tyskland en hel vecka?

Svar på tråden Dansa med vargar 2