• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Liten Leo

Det är sjukgymnastik för gravida så man måste ha remiss (men det finns ju vanliga grav-grupper också) så frikort gäller. Det finns tre pass i veckan och man behöver inte föranmäla sig. När jag jobbade gick jag en gg i veckan men nu när jag är hemma försöker jag pricka in alla tre så att jag inte blir så stel. Ett pass är ca 45 min.

Jo, jag hittade en BH i förrgår. Provade massor men Abecitas är bäst. Men det är svårt med min stl 75G alt 70H, finns bara på speciella barnaffärer och ibland kan de vara lite dyrare där. Men i vårat kvarter har jag turen att det ligger 5 st gravidaffärer på samma gata(!).

• Lajsa

Jasså Amadea du har koll på mig

Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Amadea

En för De som precis fått plus på stickan här i SAFB.

precis 2 sånna bh-ar har jag i st 75G, en vit & en svart.Skrattande

• Liten Leo

Haha, nu hittade jag den
    Så Lajsa testar med "srickor"? Ja, det kommer nymodigheter hela tiden så jag hänger inte med

• Lajsa

Ja det är sånna tester här på ön
    Måste bara få fråga er gravida... hur fasen klarar ni av att ha behå?
    jag får panik jag tom tog bort mina stödbågar i min favvo behå som kosta 600 kr och tror ni den blev skön? NEJ!

Måste man köpa en kärring behå nu

Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Liten Leo

Amadea, de är jättesköna. Har en i BB-väskan som är av modell mjuk och tänkte köpa en till som jag kan ha nu med en gång men de var slut, hittade en i samma modell men med båge så den funkar lika bra nu med en gång. Sedan får man väl vara försiktig med just bågmodellen i början så man inte får mjölkstockning, men det är ju en riktig amningsbh.

Abecita är hundra ggr skönare än Anita och de andra märkena.

• Amadea

Så nu kan jag använda båda händerna igen. (har satt J i Baby Björnen)

jag beställde mina Bh:ar på nätet & fick dem hem i brevlådan!

• Amadea

Jag köpte en sportbehå på Lindex av märket Swegmark.
    Den var den som jag använde mest speciellt på slutet.

• Liten Leo

Ja, Lajsa, det är kärringbh som gäller Det finns också speciella "graviditetsbhs" Som ska växa lite med brösten (jag har inte provat) De ger stöd utan byglar eftersom brösten är så ömma i början. Men BH ska du ha för att avlasta vävnaderna i brösten. Jag var tvungen att också ha på natten i början för att de var ömma och även nu för att de läcker.

Svar på tråden Dansa med vargar 2