• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

Hej alla!

I dag har jag varit på VUL.....................

OCH

Där fick jag er nyfikna
    jag skojar bara :-d men jag ska ringa dit i morgon och fråga om dom inte kan ta mig innan helgen för annars är risken att jag dör av nyfikenhet och det känner jag är aldeles för tidigt Vad ni är gulliga ipannan! Måste gå jobbe nu

• Grisen81

nääää Lajsa!!!! du är galen!!!!!

• Liten Leo

Tjenixen! Har varit utan uppkoppling några dagar pga flytt. Mycket att stå i nu... packa upp, packa upp. Hoppas att jag hinner kika in här för att hålla koll på er

Lajsa: Fy, inte luras så Blir ju alldeles till mig av upphetsning.

Mumrika: Nu håller vi tummarna för dina två små!

Betty: Inte långt kvar nu, känner att det osar positiva vibbar kring dig, Häääärligt!! Hoppas, hoppas!

FF: Woooopiiiee!! Du ska bli fru!!! Vilket underbart sätt att bli friad till

FP: Härligt att se dig igen!

• Betty2

Lajsa: Hoppas du får tid innan helgen. Hur tidigt kan man se det man vill se? (Med tanke på att SS får vänta längre på sin VUL-tid t ex - jag menar så att det inte är "för tidigt" innan helgen?)

Tack alla för all peppning inför den 7:e.

LL: Så nu har ni flyttat, vad skönt. (Även om inte allt är uppackat (upp-packat?) än.) Jag var lite nervös o trodde att din förlossning skulle komma igång mitt under (eller strax före) flytten. Men nu är ni ju i rätt bostad så nu är det inget problem längre.

• Mumrika

Hej allihopa!
    Tack LL för tummarna! ! Skönt med flytt gissar jag- att ha kommit på plats innan allting börjar!

Det är nervöst nu med knytten i magen. Glad och hoppfull mestadels men mer overkligt än senast jag gjorde färskt och gick mycket hemma. Nu jobbar jag och pendlar och det är mycket på jobbet. Rädd att stressa för mycket och samtidigt lite skönt att vara i andra tankar också..

Hittar på lämpliga ursäkter om skadade knän etc för dem som inget vet om varför jag inte vill lyfta de tyngsta grejorna själv (vet att det inte ska påverka, men det känns bättre at låta bli) etc

Zeke , även om du får sömnbrist så låter det väldigt mysigt att sova (+ nåja ligga ! ) så där nära !

• Java

PUSS

Lajsa: inte göra så där med dina vänner

B2: häller mina tummar stenhårt...!

Amadea: H vägde 4420 när han kom ut

Prickis: alltid lika kul att se dig!! Love you a lot min Puma!!

LL: ärú så packad? skönt med en fylla ibland!

zeke: vänj dig!! sömn kommer vara bristvara under väldigt, väldigt länge! skönheten kommer alltså inte från sömnen. Den kommer från....öhhh.... öhhhh....öhhhh, ja vette faan?? Kanske det inte finns någon skönhet hos småbarnsföräldrar!? vi tjejer har ju conceal'ern till det värsta

Grisen: är husdjuren borta nu????

Puss till alla er andra

• Fiaflopp
    Floppan tillbaka lite glad i hågen efter ett par öl och underbar koncert,jisses vad jag rockade Cool
    I morgon kommer gubben hem och vi ska kika på kyrkor i helgen...
  • Fiaflopp
    Går och försöker somna en liten stund...natti natti!
  • Grisen81

java: ja de är borta!!! vad jag vet i alla fall

Idag ska läkaren ringa angående provsvaren... men det spelar nog ingen roll eftersom jag har märkt att jag är en obotlig hypokondriker Tror jag har det ena och det andra.. men man vet ju aldrig eftersom jag går ner i vikt och tappar lite hår.. sen domnar ju mina ben och armar..kanske stress va!!! finns många naturliga orsaker.. jag började ju känna mig sjuk när jag såg vikten på vågen och håret... värsta nojan!!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2