• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Hstintan

Grattis Mumrika! Spännande väntan som vi gärna delar med dig.

Hej Jenny! Det var länge sen. Välkommen in när du har tid. Om man nu har tid med en liten...

Musketörerna: hör er skråla ända till Stockholm. Ni får lugna er lite nu för jag måste sova. Personal Jesus ♪♪♫♪♫

Gonatt gnatt gntt gt zzzzzz

• Grisen81

jag tror jag kolar snart...tre sömnlösa nätter+förkyld...
    jag har börjat få domningar i händerna, vet inte om det beror på trötthet.... det är tufft att ha småbarn..det ska gudarna veta!!!

• Grisen81

den 7 mars ska FL vara nedstängd ... hur ska man då få veta hur det gick för Lajsa på vul!!!!!

• svartaskalman

Hejsan hoppsan mina kära vänner!

Nu är skalman tillbaka, bortskämmd och slö

• Fiaflopp
    Gris: hur vet du att den ska vara nedstängt?
  • pricken74

Grisen, sover du mycket på sida?(ja när du sover alltså ) jag domnade i mina händer och armar förut och min massagetant sa att det blir så när man sover mycket på sida. Jag kunde inte ligga på mage när jag ammade pga mina jättemeloner som läckte hela tiden.Så nu är jag van vid sidoläget.

• Amadea

Hej!!
    Tittar in en stund nu när J sover!!
    Ja hur sjutton ska man få veta hur det går för Lajsa den 7/3??
    Tror även Betty2 har testdag då

Vilken dum dag att stänga ner FL

• Grisen81

pricken74: när du säger det så kommer jag ihåg att du hade problem med det förut...jag sover mest på mage...ibland sidan.. men det har jag gjort jämt.. tror det beror på att jag är sjuk nu och har stor sömnbrist...sambons höft somnade inatt han är oxå förkyld...

• Amadea

Oj oj oj Grisen. vad gör ni där hemma hos dig egentligen??
    Ni är ofta sjuka nu tycker jag

Snart kommer våren & då ska ni nog bli friskare

Svar på tråden Dansa med vargar 2