• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Grisen81

Amadea: jag umgås mycket med mammor med dagis barn..ska sluta med det nu.. annars blir vi aldrig friska ju!!! ja sjukdomarna går i ett, så snart tar det knäcken på oss...eller det har det nog redan gjort...jag har ju inget hår kvar... så hålll dej inne gumman med din lilla tös!!!!

• Betty2

Amadea: Det stämmer, det är min testdag. Det hade jag inte ens tänkt på innan. Har sett informationen om att sidan är stängd den 7:e men tänkte aldrig så långt som att det är samma dag som jag testar... Tur att jag förhoppningsvis skall träffa Lajsa den dagen, så i alla fall jag får veta hur det gick på VUL. (Retas lite... )

• Lajsa

NEEEEEEEEJ ska FL vara stängt den dagen då jag behöver er....
    NEEEEEEEJ det får inte vara santSkrikandes Fasen vad arg jag är nu

Vad du är gullig Grisen så kom i håg den 7:e... måste erkänna att jag blev lite rörd. Gråter åt allt nu Hur går det för dig vännen...tappar du ännu mer hår? Var du till läkaren?
    Börjar bli lite orolig och hoppas det bara är nån vitaminbrist.

Ja ni mina vänner Betty och isop är dom enda som får veta den 7:e men jag lovar att logga in så fort det går och berätta. Ni måste hålla tummarna hååårt den 7:e.
    Är så rädd att komma dit och Dr säger att jag inte är gravid.
    Jissös tror jag ringer dit i morgon och frågar om man inte kan komma några dagar tidigare för annars dör jag. Ska skylla på mitt jobb att det är kris både mån och tisd och att jag sedan ska bort så kanske jag får komma dit på fredag
    Åter kommer i morgon

ha en underbar kväll i pannan på er

• Fiaflopp
    LAjsa: SÅKLART tänker jag på dig den dagen....stenhårt håller jag mina tummar!!!
  • Fiaflopp

Näää vet ni vad jag gjort? Har varit så upprymd av att jag ska bli fru så jag har glömt min egen pappas födelsedag som är i morgon!!
    Gud....har aldrig hänt och jag ska på koncert i morgon så jag hade i alla fall tänkt skicka ett kort men det får kanske bli en akutbeställning från euroflorist....

• Betty2

FF: Det har hänt mig en gång oxå, fast när jag var tonåring. Pinsamt var det i alla fall. Insåg det inte förrän han nämnde själv att han skulle fylla år den helgen. Tur att man kan beställa blommor akut så att du kommer kunna fira honom ändå.
    Hur går det med bröllopsplanerandet?

Lajsa: Ja det är bara att hålla med... FL kunde ha valt en bättre dag att stänga ner... Du får rapportera direkt om du får ny tid för VUL.

• pricken74

Jag håller med verkligen en skitdag att stänga ner fl..som sagt din mobil kommer pipa hela dagen lajsa..
    Din med betty

• Fiaflopp
    JA jag beställde blommor i blått och gult,då firar vi os gulden lite extra också (mest tänkte jag på hockey-guldet då...Flört) då set blir nog fint hoppas jag!

Ang bröllop så väntar jag på att han som har hand om den lokalen vi vill ha ska ringa och tala om när vi kan få hyra den...Dröjer det länge så får vi åka runt då peter kommer hem och titta på olika kyrkor och lokaler.
Svar på tråden Dansa med vargar 2