• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Grisen81

FF: vad mysigt gumman!!!!!hoppas jag får komma på bröllopet

min gubbe friade för 2 år sen på Häringe Slott... men vi har skjutit upp bröllopet pga tvillingarna..vi har lite att göra om man säger så

• Majblomma12

Mumrika, efter min första ÄP hade jag ont och var spänd och hård i buken i en vecka. Andra svängen kände jag nästan ingenting. Det är dock vanligare med obehag och smärtor, efter vad jag läst mig till på FL.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Grisen81

mumrika: jag hade ont en vecka efter ÄP..så ont att jag vred mig i sängen ibland..tror jag hade vätska i buken.

• Mumrika

Just ja missade ju att skriva-jättegrattis FF!!

• Fiaflopp
    Grisen: ni är självskrivna på  bröllpet!!!!!

• Amadea

Hehe hörde just at Jidhe sa att det är fotbolls Vm i sommar
    Snacka om att man är mammaledig väldigt lägligt

• Hstintan

Grattis till FF här också! En morgonromantiker till karl Tur att du inte verkar har så dåligt morgonhumör som jag för då hade han väl fått ett NEJ

FP: härligt att höra ifrån dig. Vi vet att du kommer tillbaka och skriver allt när du väl har tid och ork. till er alla!

Sportnördar: jo, det var kul med guld Men M skrek inte så högt så att jag fattade att matchen var slut och vunnen.

Filmlovers: Brokeback Mountains rekommenderas seriöst och innerligt. Maken till kärlekshistoria har jag inte sett på länge. Jag grät Systerdottern gillade den också.

Amadea: inte mycket shopping; ett par hörlurar till tv:n så jag kan cykla på min högljudda motionscykel och fortfarande hänga med vad som sägs på tv:n. Gömde undan ett par reajeans två gånger (det var för lång kö till provrummen) men sista gången var de borta så de var väl inget för mig då Letade skor men jag tycker att det är så trista skor nu... bara brunt och svart och så tantloafers eller 40-tals pumps. Inget som funkar att strutta fram på jobbet med. Vill ha färgglada coola skor som inte är för varma. Tips någon?

• Zeke sur

Natti natti världen!!!

Zeke + valp ska göra annat nu!

Svar på tråden Dansa med vargar 2