• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • pricken74

Nu ska jag nog gå och fira min son lite..

• Grisen81

pricken: gratta Albin från mig på namnsdagen!!!!

Lajsa: jag får svar på blodprov imorgon em... du kanske kan vara på msn den 7:e så man får veta om du väntar twins vad gullig du är som blev rörd...

• Grisen81

ps: jag är oxå känslig just nu pga trötthet...Igår satt jag och böla åt city akuten fast jag sett det avsnittet förut...

• Zeke sur

Lajsa och Betty ni kommer inte alls att behöva oss den 7é!!

Ni kommer bara springa runt som yra hönns och jubla ju!!! Inte en chans att ni får ro i kroppen attt sitta framför burkarna då!

Vi däremor kommer sitta på nålar och invänta resultatet 1 eller 2?!??!?!

• Zeke sur

Idag är jag tröttare än vanligt!
    M har legat precis brevid mig hela natten så jag har knapt vågat röra på mig. sovit jätte lite, men det hör väl till!!

Nu ska jag försöka få lite gjort här!!!

Ha det gott!!

• Amadea

Zeke: jag vet hur det kan va
    Jag & J ska strax åka till BVC. I dag ska hon även bli mätt Får se hur mycket hon har växt på 4 veckor.
  • Zeke sur

Vi hade hembesök häromdagen och då hade Max gått ner lite
    Jag tror på annorlunda våg + att vi gått över helt till bröstmatning men vi får se i morgon för då är det dax igen!

• pricken74

Grisen; jag bölade oxå till cityakuten,,men det var ju så sorgligt.

Zeke; man vänjer sig att ha dem i sängen, fast jag minns att albin inte låg bredvid utan skulle gärna ligga PÅ mamma och när man sen vaknade hade man gamnacke och var alldeles svettig...men sååå mysigt.

• Amadea
    Nu är vi tillbaka fr. BVC
    J har gått uppp 140g sedan förra veckan & väger nu 4400g & hon var 54.5 cm lång. Dvs hon har växt 3.5 cm på 4 veckor

Trist att M gått ner i vikt. Hoppas morgondagen visar bättre resultat.

Fick veta att föräldrargruppen ska börja snart typ 13 mars
  • Grisen81

zeke sur: barn brukar gå ner lite i vikt en tid efter förlossningen..det är helt normalt..det gjorde mina med.

Svar på tråden Dansa med vargar 2