• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Japp! Äntligen. det blev slalomhandsken. Men jag kan garantera dig, när vi såg tygproverna var den klart finast. Jag är SÅ glad och nöjd i kväll. Vi har köpt säng och tillbehör också. Lydde era råd och köpte dyrare varianter.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Fiaflopp

Wiiiiii snart vinner jag 1400 spänn flickor,meeeera guld kanske

• Java

FF: Que???

ior: vad kul! det är så roligt att komma hem med allt.

Amadea: inte är du olaglig nu??? ....din lampa lyser!!

• Fiaflopp

Om mina båda kuponger går in så vinner jag 2400....
    Spelar på hockey och fotboll...

• Majblomma12

God kväll, mamman!

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Grisen81

FF:du är inte klok!!!

Jag vet inte om jag vill ha fler barn..Inte på många år i alla fall!!! Men jag vill inte ha överflödigt skinn på magen i alla fall och vad jag vet så förstör man den fina mage man får på operation om man blir gravid igen, så det är ju inte farligt...bara onödigt då...
    Undra om de fettsuger lite då oxåFlört men jag kan i alla fall inte operera mig på ett par år eftersom man får ju inte lyfta om man gjort operation och det är ju stört omöjligt nu!!!

natten blir lång
  • Fröken positiv

Ser att ni lommit in i disk. ang. operation. Skulle gårna göra något åt brösten när detta ammande är klart. Jag kommer att få plocka upp dem från knäna och rulla ihop dem i bhn.

Svar på tråden Dansa med vargar 2