• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp

Morning vännerr...
    MaW: gud så mycsigt det låter att få åka iväg ett tag,ha det underbart!!
    JAg vaknade kl 8 men har gjort tårta och en massa äckel som folk ska tugga i sig idag..bläää *s*

• Java

grattis kära FF ha en bästans födelsedag nu!!

• Fiaflopp

Wiiiii jag fick välja vigselring på min födelsedag också så nu är den beställd och Java och grisen får se den på Måndag i om det finns Guldfynd där vi ska ses...*blink*
    *lyckliga jag*

• Fiaflopp

TAck för era grattis...det värmer!

• Java

japp!!!! Guldfynd finns där .... längtar efter att se ditt finger och ringen i den butiken du pratar om!!

Annars? vad blir det mer idag?

• Fiaflopp

Guld,guld guld är fint,mer guld till brudarna....

Vi ska ut och äta på min favvorestaurang (Italiensk och UNDERBAR) och P-s bröder följer med,sen får vi se vad som händer men middag ska bli trevligt!
    Mamma sa idag att det syns att jag gått ner i vikt,TACK och lov för jag såg verkligen hemsk ut förut...brrr ryser,nu kanske jag är normal

• Java

ha en forsatt trevlig födelsedag! Nu skall jag hoppa in i duschen

• Grisen81

Ser fram emot måndag då jag får gosa i guld och H!!!!!Kyss

Svar på tråden Dansa med vargar 2