• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Grisen81
    kom på en sak! Vi måste ju för fasiken ha möhippa för floppen!!!Cool
  • Majblomma12

När är datum satt för giftemålet? Och Grisen, brukar inte möhippor vara "hemliga" saker?

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Betty2

Hej alla.

FF: Grattis i efterskott! Hoppas födelsedagen var jättebra.

SS: Jag råkade ut för samma sak under ett av alla blodprov på kliniken vid vårt första IVF. Fick ett jätteblåmärke på armbågens/underarmens undersida och hade riktigt ont. Det tog nog 2 veckor innan blåmärket försvann. Kom fram till samma slutsats som Ior här i tråden (dvs att hon stack igenom kärlet). Känner förresten igen mig i din beskrivning av en vanlig dag. Först jobba (så gott det går) och sedan sova på soffan tills man orkar förflytta sig till sängen.

En fråga till er som har eller har haft gravkalendrar (innan plus kom). Har ni lyckats göra så att bara de i adressboken kan se 1. kalendern? 2. inläggen/bilderna i kalendern? (Jag lyckas inte med något av det, vet inte om det är en bugg i betaversionen.) Har tänkt vänta med att skaffa plus tills gamla FL är nedstängt, eftersom det är så mkt som inte kommer funka fullt ut förrän då (om jag har fattat rätt).

• Majblomma12

Hej Betty!

Du väljer ju när du lägger upp kalendern vilka som ska kunna se den. Lägg upp den på gamla FL så slipper du problem!

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Betty2

Ja, jag får nog göra det, för det verkar inte funka i beta-versionen.

Svar på tråden Dansa med vargar 2