• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Sköterskan som stacka dig måste ha gått igenom ditt kärl med nålen. Då sipprade blod ut i armen, medan hon fyllde röret. Sen tryckte hon väl inte tillräckligt länge så att kärlet hann koagulera.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • svartaskalman
    du bästa åsna!
    Gissa om armen ser jävlig ut Nu vill man inte gå utan långärmat.

Hur mås det med dig då?
  • Majblomma12

Min arm såg också ut så där när jag varit hos BM. Klantskallar! Jag tar blodprov dagligen på patienter, och jag kan med stor yrkesstolthet säga att jag ALDRIG orsakat ett hematom på någon patient!

Jo, det är bra med mig. Trött efter jobb, och med knakande ryggslut. Mina fogar har gett sig till känna. Det krashar och knastrar i ryggen när jag gör vissa rörelser. men det är alltid då jag jobbat och är trött. Ont gör det inte, det känns bara stelt och man blir trött.

Hur är det med dig? Fortfarande trött?

• svartaskalman

Trött??? OM!!!!
    Jag går som i en dvala under dagarna. Och inte blir sömnen bättre av att maken har tok-hosta och jag ont i halsen.

Jag kan också stolt säga att jag inte heller under den tid jag tog prover orsakat hematom. Fast jag var så grön inom yrket då.(numer är jag blå)
    Dumma bm

Tråkigt med ryggen! Måste vara påfrestande i ditt jobb oxå.Och frustrerande då(vad jag förstått)du är en brud som gärna tar i.

• Majblomma12

Japp! Idag har jag sprungit häcken av mig - därav tröttheten. Men nu är det bara 13 pass kvar. Om jag nu får HP, vill säga.

Sömnbristen går över, när livmodern växt lite så behöver du inte springa på toa på nätterna. Då kommer du kunna sova gott igen. Men tills dess är det jobbigt, jag vet.

• svartaskalman

Men när får du svar på det? Hp alltså.
    De kan ju inte vänta in i det sista med det.

• Lajsa

Hej godingar!
    Long time ago!
    Allt väl med er? Antar att det är allt för många sidor att läsa i kapp så ni får gäran uppdatera mig

• svartaskalman

Chili-corn-carne lockar i köket.
    Bästa maken pysslar och sysslar... Han e bara så go!

• svartaskalman

Hej Lajsa! Å grisen!

Allt bra?

Hejsvejs!

Svar på tråden Dansa med vargar 2