• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Hej Lajsa!
    Inget nytt under solen, tror jag. Men jag har inte heller varit så aktiv så jag är kanske fel person att säga nåt.

SS, min arbetskamrat fick veta dagen innan hon skulle gå att hon skulle få HP. Jag tänkte ringa och höra i morgon.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Lajsa
    åsnan: är det svårt att få HP? På mitt jobb har alla fått HP så dom har redan räknat ut då jag ska gå
  • svartaskalman

Iors: Hatar så dålig framförhållning. Tänk om man inte får HP då? Och personal redan satts in osv.
    Urs vilken ?dålig? stil av FK.....

Men de gör väl så gott de kan....

• Majblomma12

Lajsa, jag UTGÅR från att jag kommer få det. Min chef också. Men visst, ss, du har rätt. vikarie är ju redan ordnad för mig. Får jag det INTE får jag väl ta semester.

• Lajsa
    Fy vad tråkigt inte ska du väl behöva ta semester? Den kan du ju spara till något bättre då du ska ut och resa med din familj
  • Majblomma12

Precis vad jag tycker, Lajsa. Klok kvinna du är!

Min familj...

• Lajsa
    Ja tänk Åsnan snart om bara några månader är ni en familj som ni kämpat för... nu blir Lajsa tårögd
  • Majblomma12

Jag också! Jag har inte tänkt så, men det är ju sant: jag och min lilla familj. Vi beställde vagn i fredags, och sambon var så stolt och marscherade fram till biträdet i butiken och sa "vi skulle vilja göra en beställning på en barnvagn!" Han såg så stolt och "pappig" ut!

• Fröken positiv

Hej vänner!
    Kikar in supersnabbt för det är otroligt gnälligt och skrikit här idag. Zeke bär just nu och snart är det min tur igen.
    Ett tips: Vila så mycket ni kan snart är det slut på friden.

Svar på tråden Dansa med vargar 2