förväntansfull 75 skrev 2012-06-18 18:15:33 följande:
Vilket välkomnande:)
Vad glad man blir. Gjorde ET 8/6
När vi startade vår utredning visade det sig att jag hade lågt AMH, 1,0( är det så farligt lågt egentligen)
Min sambo lämnade i början av vår utredning 2 spermaprov, men det visade inga spermier alls. Då blev man ju väldigt orolig:( Efter biposi visade det iallefall att han hade spermier i bitestiklarna. :) Läkarna tyckte då att vi skulle ta blodprover för att se om min sambo hade cystisk fibros. Har man denna avvikande gen så har man oftastt inga sädesledare över huvudtaget. Svaret visade då att han hade det....Så därför är vi nu här......
Efter ET så kände jag jättemkt i brösten. De blev ömma, spända och ja kanske lite större, till sambons glädje:) Men nu är de som vanligt igen, så därför känner jag på mig att vi har kammat 0 denna gång.
Vet faktiskt inte om KS gör assisted hatching eller vad de tycker om det. När jag ringer på torsdag ska jag höra lite mer om det tror jag..... Jag läste lite om risker såsom siamesiska tvillingar. Då blir man dock lite orolig. Vet dock inte hur vanligt det är...
ps. nubörjare som jag är är jag ´jättedålig på alla förkortningar, men ska göra mitt bästa framöver...:) .
Haha klart du ska få ett ordentligt välkomnande
Förkortningarna kommer under tidens gång,jag fuskade i början o kolladr här inne på FL va vissa saker betydde.
De här med siamesiska tvillingar tror jag inte e så stor chans,de har dom inte ens nämnt för mej att de finns risk till de.
Men finns väl risker för allt visserligen.
Hoppas KS vill göra hatsching på dej,sägs kunna hjälpa ganksa många.
jag har ju haft tunna tunna fina skal på mina som inte borde vara några problem att kläcka ur mn de har ju inte vari så lätt att kläckas.
MEN skam den som ger sej, nu sitter jag här.
Sjukt orolig för VUL på torsdag bara då de misstänkt utomhavandeskap lr ev MF som e på G.
Dott AmH verkar inte superlågt precis.
Mitt ligger på 0,2 o de klassas som värdelöst (kul att få höra..NOT)
Oftast blir du inte ens berättigad till IVF med de låga värdet som jag ahr.