Vi som går ner i vikt med shapeup!
Varför skäms du? Man kan ju inte veta allt;)
Ni som kör med runkeeper, måste man göra någon särskild inställning på iphone för att det ska funka? Den kan inte hitta min gps position! Har ni andra förslag på app som räknar hur många kalorier man förbränner?
Grattis femininum! Själv har jag gått ner 8 kg sen jag började i (feb?). Jätte nöjd med det! När semestern kommer blir det en hel vecka hos kusinerna i Skåne! Då tänker jag försöka gå lång promenader varje dag och tänka på mängden mat men äta det som serveras, har ju absolut inget spelrum på mina 1194 kalorier:) sen när jag kommer hem blir det lättare igen tycker jag då jag fortfarande kan äta fil eller någon sallad till lunch o något gott till middag varje dag. Sen blir det ju dels promenader till stranden så gott som varje dag och spinning cykeln står ju och väntar också!
Hej! Efter massor med fusk förra veckan stod det plus på vågen:) skyll mig själv! Men den här veckan ska jag äta bättre! Idag använde jag runkeeper för första gången. Gick 4,2 km tror jag o brände 263 kalorier. Gick i 50 minuter. Hoppas på minus nästa vecka :) kom igen nu ni andra, deppa inte ihop nu! Ni fixar det här. Ha realistiska krav och väg er bara 1 dag per vecka. Tänk på att det här ska vara ett sunt o positivt sätt att gå ner i vikt på! Kram på er.
Välkommen glitter2! Kul med nya här! Lycka till med shapeup. Det är väldigt bra resultat här i tråden så vi tror att det hjälper!!
Femininum: jag gick fram och tillbaka i stan i en timme igår o åt middag på mc donalds sen men trots det hade jag kalorier kvar o mitt plus jag hade häromdagen har gått tillbaka igen så jag hoppas på minus till nästa vecka!
Herregud vilken katastrof helg! Kryssning med frukost buffé o godis! Nej nya tag den här veckan! Känns som att jag säger det ofta nu. Men nästa v är det semester o mkt lättare att hinna träna!