Freja150: Längesen vi hört något ifrån dig.. Hur går det, har du börjat med sprutorna ännu? Har du klarat dig från biverkningar under spraytiden?
vårt2012: Hur gick det med upptiningen? Du är väl ruvare nu?
Norris: Härligt att ni ligger i startgroparna!

Hoppas mensen kommer snart så du får köra igång med sprutorna.
pinglan: Jo, bara jag får börja med sprutorna så kommer förhoppningsvis tiden gå lite snabbare. Hur många dagar innan insättning kommer du få börja med vaggisarna? Har trott att man börjar med dessa tidigast vid ÄP men då är det annat som gäller vid stimulerad FET.
mammaidamaria: Grattis till dina 24 ägg, det var inte dåligt! Verkligen tråkigt att höra att du blev överstimulerad och fick läggas in på sjukhus..

Hoppas du blir bättre snart och får komma hem. Det viktigaste är att du återhämtar sig från detta och så får du göra en FET senare vilket är mycket skonsammare för kroppen. Krya på dig!
Mirage: Vad roligt att du börjat med behandlingen. Nu väntar en spännande tid!
Chan2: Grattis till ruvarstatus, nu håller vi tummarna!
Tinzu: Har du provat ta ett nytt ÄL-test idag? Jag fick aldrig två lika starka streck, inte ens när den visade glad gubbe. Det var alltid ett starkare och ett svagare. Så jag körde med den digitala och även vanliga stickor för att vara på den säkra sidan.
EbbaGrön: Ägglossningssprutan kan hålla i sig upp till 10 dagar och påverka hCG:n så bäst är att inte tjuvtesta alldeles för tidigt. Jättegrattis till ditt

, håller tummarna för att allt ska gå bra!