IVF Umeå
drömmer om ett barn - De går lite bättre nu med sprutorna när man fått göra det ett antal gånger. Imorgon tar jag ägglossningssprutan så äntligen bara en spruta kvar! Ser så fram emot att få göra äggplocket måndag och få det överstökat :)
drömmer om ett barn - De går lite bättre nu med sprutorna när man fått göra det ett antal gånger. Imorgon tar jag ägglossningssprutan så äntligen bara en spruta kvar! Ser så fram emot att få göra äggplocket måndag och få det överstökat :)
Väntrummet
Sprayar
Sprutar
Väntar på ÄP/ET/FET
Ruvar
Gravida
Födda Då var äggplocket fixat, gick faktiskt mkt bättre än jag trodde :) 12 äggblåsor plockades ut men blev "bara" 7 ägg så insättning blir troligtvis onsdag. Så himla skönt att få det gjort nu längtar jag efter att få bli ruvare :)
Har dock en himla smärta i magen som jag hoppas försvinner till imorgon. Många som haft ont efter ÄP?
Då var man hemma igen och äntligen ruvare :) Blev 5 st ägg som delat sig fint. Ett 2dagars embryo sattes in och de övriga fyra ska dem odla vidare till dag 5 lr 6. Så håller alla tummar att dem ska klara sig och gå att frysa sen :)
Nu blir jag väldigt nervös att ingen av våra ska ha klarat långtidsodlingen. Antar jag får Veta på måndag. känner då inget ännu men det kanske jag inte bör heller då det bara är ruvardag 3 idag. Vill hoppas men de är så svårt ibland. Aldrig fått ett plus på Stickan men nån gång ska väl bli första gången? :)