IVF Umeå
Jag använde menopur och körde korta protokollet. Tog sprutorna i 10 dagar sen ovitrell dag 11 och ÄP dag 13 (räknat från första sprutdagen)
Dagarna går så sakta, 10 dagar kvar till TD och jag håller på bli galen :( humöret går verkligen upp och ner. Gråtfärdig hela tiden, hoppfull en sekund och nästa inget hopp att det ska lyckas. Min sambo tycker jag ska vara mer positiv men jag har så svårt att vara det hela tiden, vill inte tro för mycket för då kommer det göra så ont att misslyckas ytterligare en gång.
En vecka kvar till TD och idag känns det verkligen som mensen är på G :( Antar det vore rimligt att den kom idag eftersom det är 14 dagar sen jag hade äggplock. Håller tummarna att det inte är mensvärk jag känner men hoppet håller på försvinna :(
Kunde inte hålla mig var tvungen att testa. På cb digitala test står det GRAVID 2-3! Trodde jag skulle svimma. Var helt inställd på ytterligare ett inte gravid. Nu börjar min nojjiga hjärna tänka att tänk om det visar fel men tror inte det då det faktiskt är 14 dagar sedan äggplock idag. Lyckan är total :)
Väntrummet
Sprayar
Sprutar
Väntar på ÄP/ET/FET
Ruvar
Gravida
Födda Tog ett till cb digitalt test då jag köpte ett två-pack. Nu visar det Gravid 3+, tycker det är tidigt att visa det redan nu så blir lite nojjig men man kanske inte kan lita på att veckoindikatorn fullt ut? vad tror ni?