IVF Umeå
Nej va tråkigt att höra :( Håller ändå tummarna fortfarande att allt ska gå vägen! Hoppas du får tag i dem på ivf-kliniken. Har också mailat deras nya mail men inte fått något svar.
Imorgon är de dags för vul. Börjar bli måttligt nervös :( hoppas så att jag får se ett litet hjärta slå :)
Imorgon går jag in i vecka 8, tycker veckorna kryper fram, speciellt då man jobbar men snart är det semester :)
Då har jag varit på VUL och där fanns en liten sak med ett hjärta som slog :) Vilken lycka och vilken lättnad! Min läkare tyckte dock att den kanske var någon mm mindre än vad den borde vara i vecka 8 men att det var vanligt just vid IVF. Något som vet något om det stämmer? Blev lite orolig att något ska vara fel men samtidigt är det ju svårt att mäta exakt på deras skärm.
äralltupptaget - tråkigt att höra men hoppas den andra är stark och pigg :)
Santa86 - Grattis! Äntligen Ruvare, nu får vi hoppas tiden går fort tills du kan testa :)
Santa86 och Jockelina krya på er! Hoppas ni snart blir frisk!
Grattis santa86 till ditt plus! :) spännande!
Emki - förstår att du oroar dig men kan säkert vara för tidigt att kolla nu. Håller tummarna att man ser en liten bebis nästa vul.
Själv har jag varit på nytt ultraljud idag och där fanns nu en liten bebis som verkar må bra :) nu ska jag njuta av sommarn och låta den lilla vara ifred till vanliga ultraljudet :)