IVF Umeå
Till mig så läkaren att man främst kör långa om man har endrometrios. Men de kanske är olika vilken läkaren man kommer till. Jag har pco och fick göra korta vilket gick finfint på första försöket :)
Till mig så läkaren att man främst kör långa om man har endrometrios. Men de kanske är olika vilken läkaren man kommer till. Jag har pco och fick göra korta vilket gick finfint på första försöket :)
Här händer de saker för många. Håller tummarna för er alla att de ska gå vägen! :)
Micro- tror de är kvinnokliniken på sunderbyn om jag minns rätt. Jag fick ringa dom tre gånger innan dom skickade iväg remissen. Först blev den borttappad och sen var de nån pratikant som hade antecknat att jag kanske skulle testa pergotime ( vilket jag hade gjort i ett år redan)
Så mitt råd är att kontakta dom om du inte hör nå. Förstår dig helt att du är otålig :)
Micro - jo jag låg också på sunderbyn då jag så gärna ville få iväg remissen så vi skulle hinna göra vårt ivf innan sommaren. När den väl kom till Umeå gick allt fort :) bor du också här i Luleå?