• Hela85

IVF Umeå

Här går de bra. 10+1 idag. Allt såg fint ut på vul i fredags så äntligen börjar jag våga hoppas de går vägen :) känner mig dock inte gravid men man ska väl inte klaga att man mår så bra :)

• Hela85

Santa86 - nej vad tråkigt att läsa :( hoppas ni får en fin sommar så håller jag tummarna de går vägen till hösten!

• Hela85

Har varit och lämnat urin och blodprov idag och nu ringde barnmorskan och sa att urinprovet visade ev en urinvägsinfektion. Har inge som helst symptom men nu blir jag jättenojjig och orolig :( kan de vara farligt? Kan ju säkert haft de länge eftersom jag inte märkt nå :(

• Hela85

Ok jag ska få lämna nytt urin imorgon bitti dock i Happis då jag precis åkt upp till stugan. Är de uvi hoppas jag de går bort fort. Är bara så rädd något ska hända nu när man precis kommit hela vägen till vecka 12.

• Hela85

Drömmeromettbarn - ne inget svar än. Var in till Haparanda vårdcentral imorse men ingen har ringt från min vanliga vårdcentral i Luleå :( vill ju bara veta nu så man isf kan börja med medicinering på en gång.

• Hela85

Blev inget samtal idag :( får ringa imorgon och höra så dem i Haparanda verkligen skickar provsvaren till Luleå. Jobbig väntan :( nu blir jag bara ännu oroligare att de ska vara något annat.

• Hela85

Ringde bm men provet är i sunderbyn och kanske måndag vet jag. Visst de är semestertider men blir besviken att de alltid ska ta sån tid. Har jag uvi vill jag ju veta de nu! Hon tyckte bara att får jag några symptom ska jag söka akut hjälp. Inte vill jag väl att de ska behöva gå så långt :(

• Hela85

Verkar ta tid i sunderbyn och sen skickas svar till Haparanda och sen vidare till Luleå. Har iaf inga symptom så hoppas de inte är något. Hon sa att proverna man tar på eftermiddagen ibland blir missvisande

• Hela85

När min bm ringde sunderby sjukhus igår fanns varken första eller andra provet där så idag fick jag lämna ett nytt. Skandal :( inga symptom än på uvi och min bm vill inte skriva ut penicillin i fall att de bara var någon tillfällig bakterie. Ska ringa imorgon igen och fråga ifall dem inte kan skynda på det i sunderbyn.

• Hela85

Ringde idag igen och proverna hade kommit redan i tisdags men dem var bra så måste ha varit något tillfälligt. Skönt de. Undrar bara varför ingen ringt och sagt de?

Svar på tråden IVF Umeå