IVF Umeå
Förstår känslan tror inte jag kommer våga tjuvtesta. För rädd att bryta ihop vid minus :(
[quote=69846077][quote-nick]drömmer om ett barn skrev 2013-05-10 20:39:38 följande:[/quote-nick]Nektar: Jättegrattis till , fantastiska nyheter!! Nu håller vi tummarna att den lille biter sig fast! Använder du lutinus-staven? Den kan göra så att man börjar småblöda och får bruna eller röda flyningar pga dom sköra slemhinnorna. Mirage: Hur såg det ut på dagens VUL? Hoppas givetvis på många äggblåsor! Mustikka: Förstår att ni vill ge er lilla dotter syskon när ni bägge två har flera egna. Innan jag förstod att det skulle bli svårt att få egna barn önskade jag mig alltid två eller tre. Nu är jag enbart glad om vi lyckas få ett! Har gått in i vecka 16 nu och än så länge går allt jättebra, har haft tur med graviditeten hittills. Hur går det med lillpigan? Norris: Du är verkligen sugen på ett syskon till den lille i magen hör jag! Så himla skönt att veta att ni har era 11 eskimåer i tryggt förvar. Hur mår du nu? äralltupptaget: Nu är det verkligen nära.. du måste gå som på nålar! Håller tummarna för er! Hela85: Det är väldigt olika när man får symptom och vissa får inga överhuvudtaget. Förstår att du vill känna något, själv letade jag symptom som en galning! Jag hade heller aldrig fått plus på stickan innan vi började med våra ivf:er trots många års försök. Du ska se att det där plusset kommer snart! jennyz: Du har verkligen fått gå igenom en hel del innan och under dina graviditeter. Så skönt att det gick bra med er dotter och ser bra ut hittills med plutten! [/quote Ja det är nog bara inse att man är en sån person som kommer leta tecken :) är borta i stugan nu och försöker dock slappna av. Märkt att jag är väldigt trött varje dag men kanske är lutinus som gör det.
tack allihopa !! Ja jag har inte kännt ett skit, därav trodde jag att det var kört..
karln ringde i morse så nu vet han om att han ska bli pappa igen ( har barn sedan tidigare) det kom en liten tår på kinden hans, men jag höll inne allt eftersom jag var på jobbet *hehe*
Hela85- Jag fick bara hem ett papper där det stod hur många jag hade i frysen, gick som på nålar :) håller tumamrna att det ska gå bra och att ni fick många till frysen, fler än oss iaf som fick endast ett, men det kan ju räcka iaf! Just nu är jag så lycklig över att detta tog så idag skiter jag i hur många som ligger i frysen ;)
emki- Bra att orken och viljan kommit tillbaka! den här gången kommer det gå ska du se! Hoppas att mensen kommer igång nu i veckan! Skönt att köra det korta programet, det går ju lite fortare då! Jag körde det korta programet, inget nässpray eller så, utan Provera - sprutor- äggplock -insättning. När man väl är inne i det så känner det som att veckorna bara flyger fram! :):) Jag önskar er all lycka till! Det är ju faktiskt många som lyckas på 2:a försöket och jag är säker på att ni tillhör dom!!! *kram kram*
Väntrummet
Sprayar
Sprutar
Väntar på ÄP/ET/FET
Ruvar
Gravida