A79: Absolut, jag skulle gladeligen stå ut med vad som helst i 9 månader bara det resulterade i ett barn!

Men det känns väldigt avlägset, som en ouppnåbar dröm. Försöker att inte ha för stora förhoppningar men hoppas såklart att jag får uppleva det så småningom. Nu är det inte länge kvar för er.. tänk vad snabbt tiden gått sen du fick ditt plus!
mammaidamaria: Underbart att allt såg bra ut, grattis!
barreliten: Har hört att det är grövre nålar på Menopur än Puregon så är glad över att inte behövt använda dessa med tanke på min sprutskräck. Måste man blanda till olika preparat eller hur fungerar det?
jenads: Härligt att det gick bra på VUL:et och lycka till imorgon på äggplocket!
Jockelina: Oj, är Umeå den enda privata kliniken i landet med donerade spermier!?

Då måste det ju vara jättelånga väntetider.
Har du lyckats hålla dig från att tjuvtesta eller tog nyfikenheten över? Efter egna erfarenheter kommer jag aldrig mer tjuvtesta utan tvinga mig att vänta tills TD.
vårt 2012: Vad skönt att höra att du mådde mycket bättre efter detta äggplock. Grattis till ruvarstatus!

Gick odlingen bra för dom övriga äggen? Använder ni er av microinjektion förressten?
Det är jättejobbigt att berätta om misslyckade försök så därför har jag ända från början varit väldigt försiktig med vilka jag vill ska veta om att vi försöker med IVF. Det är ett fåtal men väldigt stöttande vänner och jag är glad över att vi inte har hållt allt detta helt för oss själva. Det är så psykiskt påfrestande att iallafall jag känner att jag måste få ur mig dessa jobbiga tankar med jämna mellanrum innan jag blir alldeles trasig inombords.
Min man vill inte adoptera. Har accepterat detta och blir det inga barn via IVF så blir det tyvärr inga barn för oss.
VackerBlomma: Bra att du inte fått några biverkningar av sprayen!

Vilken dag börjar du med sprutorna?