IVF Umeå
Supernova: jag tyckte att de var jättejobbiga första dagarna sedan vände det och de kändes smidigare än vaggisarna jag hade innan... Hade dock inga sår, använder du applikatorn? Om du gör det kanske du ska prova utan ett tag?
Supernova: jag tyckte att de var jättejobbiga första dagarna sedan vände det och de kändes smidigare än vaggisarna jag hade innan... Hade dock inga sår, använder du applikatorn? Om du gör det kanske du ska prova utan ett tag?
Germany: ja prova dig fram, jag har inte hört några särskilda restriktioner så länge jag inte äter mängder av något...
Vi har fått två tillbaka alla ggr utom första, på syskonförsök valde vi att bara ta en i taget men blev även då erbjuden två... Som jag förstår det beror det på ålder, kvalitet mm om man kan få två...
ÄP är olika från person till person, för mig var det också mer obehag, jag hade aldrig ont på alla ÄP jag gjort, tyckte däremot att det var nervöst först att få veta hur många ägg de hittade... En gång fick jag se på UL samtidigt, häftig känsla men då ser jag ju när de sticker för att punktera varje blåsa så då ryckte jag till varje gång...bättre att inte se...
Santa86: lycka till idag!!!
Staegazers: jag hade inte heller några symtom så tidigt någon av graviditeterna, så jag hoppas på plus för er!!!!!
Santa86: håller tummarna att det är guldägget!!
Yocheri: spännande, då är det snart dags!!!
Yocheri: vi har gjort femdagarsodlat och tredagarsodlat på våra embryon trots att sambon gjort punktion för att få ut spermier, det som har styrt har varit antal och kvalitet, vi gjorde femdagarsodlat när jag fick 19 befruktade ägg, denna sista gång ändrade de från 2-3 dagar när alla utvecklades så fint efter två dagar, trots att det inte var så många (tror att det då var fem fina ägg) för att kunna välja ut det bästa...
Kvinna32: håller tummarna stenhårt!! Nu är det er tur, tror att pyret myser för fullt där inne!!
Stargazers: väldigt tråkigt om det är så, men ge inte upp än, blöder du mycket? Jag testade minus en gång, tittade igen efter 10 min, då visade det ett svagt plus, men trodde att det var för att det gått så lång tid, men nu är dottern snart fyra år, jag blödde då dessutom i tolv veckor... Så även om blod aldrig är kul så behöver det inte vara kört, jag hoppas att det fortfarande växer ett pyre därinne!!!
Kvinna32; vad glad jag blir!!! Grattis!!!
Jag ser också strecket!! Har du inget digitalt test? Jag slutade köpa annat då jag kände mig osäker ibland på resultatet...testade inte så ofta istället... ;)