IVF Umeå
Ok, hoppas det blir lugnt en vecka nu till snittet! Tur att ni kommer att vara på rätt plats när bebisen kommer, jag är supernöjd över personalen vid min vistelse!!
Ok, hoppas det blir lugnt en vecka nu till snittet! Tur att ni kommer att vara på rätt plats när bebisen kommer, jag är supernöjd över personalen vid min vistelse!!
Jag har inför varje försök varit positiv och tänkt att denna gång ska det gå! Sedan under ruvartiden gått från hopp till förtvivlan många ggr per dag.. Det som hållt mig uppe efter varje misslyckat försök har varit att planera in nästa... Vi lyckades efter tre ET och ett FET med första barnet, (ET
Man kan absolut få tidigare och tydligare symtom om båda fäster!! Hoppas,... ;)
Jenads: spännande, lycka till!!
Jag fick också äta trombyl första graviditeten tills ung v36, det var rutin sa de...denna gång fick jag sluta redan efter första VUL pga min blödning, vi skulle inte hjälpa den...
Nektar, kan inte tänka mig att det är ovitrellen, har för mig att den kan visa felaktigt ung en vecka efter man tagit den?? 17 dgr är ju en evighet!
så jag vågar mig på ett stort grattis!!!!!
Jenads; hoppas det gått bra idag!!!!!
Jenads: vad glad jag blir, grattis!!!!!
Yocheri: jag tycker att det låter väldigt lovande!! Jag har bara känt något illamående vid ett tillfälle och då var jag gravid... Jag har iofs inte haft mycket illamående alls under mina graviditeter men jag tycker att det är mycket symtom för att vara medicinerna! Vilken RD är du på nu?
Rd 9 alltså, är du sugen att tjuvtesta?
låter väldigt hoppfullt, tänk om det är två pyren!!!!
Håller tummarna, det kan ju vara för tidigt, men hoppas...
Jag kommer inte riktigt ihåg, ett av proverna har jag för mig var att kolla att man har ägglossning och det tas ju senare, det var fler än en gång jag lämnade prover i alla fall...