• PetiteCherie

IVF Umeå

U Bet I Am skrev 2017-03-24 15:21:59 följande:

Idag kom domen.

Äggplock på måndag. Insättning onsdag eller torsdag. Nu börjar det verkligen kännas nervöst!

Stoooort lycka till!
  • PetiteCherie
    Virrvarr skrev 2017-03-25 15:42:13 följande:

Fjärde plocket tyvärr... men än lever hoppet :)

Lycka till!!
  • PetiteCherie
    Frökenankare skrev 2017-03-27 20:10:08 följande:

Hej på er!

Och heja er som äggplockat idag! Jag har precis tagit ovitrelle nu och har bokat äggplock på onsdagmorgon. Så skönt! Idag såg dom runt 20 blåsor, hoppas bara inte jag blir överstimulerad.

Heja! Vad roligt. Spännande med plock på onsdag. Hoppas det går bra. 20 blåsor lät ju jättebra. Du ska se att det blir en bra "skörd". Lycka till!!
  • PetiteCherie
    Virrvarr skrev 2017-03-27 09:46:58 följande:

Tackarrr

I sängen nu, ska in om 45 min ungefär!

Passar på att surfa lite.

Gick det bra??
  • PetiteCherie
    U Bet I Am skrev 2017-03-27 14:54:44 följande:

Tack snälla ni! Av 15 ägg som sågs på vul förra veckan plockades 14st idag. Håll nu tummarna för att något av dom vill dela sig och flytta in i min mage. :)

Håller tummarna för det!!
  • PetiteCherie
    Virrvarr skrev 2017-03-27 22:39:49 följande:

Ja det tycker jag! Fick ut 10 ägg, känns lagomt.

Tidigare plock har jag fått ut 22, 15 och 12.

Okej. Vad bra:) heja! Håller tummarna att det går bra med delningen och sånt nu. !!
  • PetiteCherie
    Frökenankare skrev 2017-03-28 13:59:01 följande:

Tack! Just nu är jag som en vandrande uppblåsbar badboll! Jättesvullen och öm i hela kroppen. Hoppas på att vara uppe på benen igen till helgen. Plocket gick bra förra gången, var mer öm och sliten efteråt. Hur går det med dina sprutor?

Oj. Orkar du jobba när det känns så?

Sprutorna går bra. Inga problem hittills. Lite lätt svullen kanske nedtill i magen. Ska lägga till olugatron ikväll. :)
  • PetiteCherie
    U Bet I Am skrev 2017-03-28 17:17:51 följande:

Idag ringde dom! :)

Det blir återföring på torsdag. Av 14 plockade ägg är 10 befruktade. Håll tummarna! <3

Underbart! Grattis grattis. Håller tummarna för er!!
  • PetiteCherie
    Virrvarr skrev 2017-03-28 17:55:33 följande:

Blir återföring imorgon!

Lite deppig, denna gång blev bara tre befruktade.

Lite irriterad också eftersom de skulle göra icsi på all men gjorde ändå hälften ivf..

Men men, får sätta hoppet till de tre små hjältarna som överlevde. Återför två av dem imorgon och hoppas att den tredje går att frysa på dag 5.

Lycka till. Håller tummarna. Och tre befruktade kan ju vara tre toppenägg. Håller tummarna för det och att din lycka snart är här.
Svar på tråden IVF Umeå