IVF Umeå
Åh stort stort grattis!!!
Hej på er.
Vill bara meddela att vi har fått ett plus! Fick ett svagt pluss rd 5 precis som förra gången! Detta test är från i dag rd8.
Hoppas hoppas hoppas vi slipper missfall den här gången!
Åh stort stort grattis!!!
Hej på er.
Vill bara meddela att vi har fått ett plus! Fick ett svagt pluss rd 5 precis som förra gången! Detta test är från i dag rd8.
Hoppas hoppas hoppas vi slipper missfall den här gången!
Tack.Hur går det för dig har du vågat testa än?
Förstår dig! Hoppas hoppas den lille har fastnat! Hur känner du dig i dag?
Alltså kan man verkligen vara på ruvdag 10, känna ingenting , men ändå få ett plus på testdagen? Dum fråga men känns bara såå tungt utan symtom. Men försöker inte stressa upp mig men det är fasiken tufft !
Mensblödning för mig idag. Så tråkigt :( Hoppas det går bättre för er alla andra.
Vad tråkigt :( :( :( Är det er första ivf?
Men nej! Vad hemskt! Styrkekram
Någon som vet hur man gör vid misslyckad ivf? Går man vidare kommande cykel med att Tina upp och försöka sätta tillbaka ett upptinat? Eller hur gör man?
Skulle tro att de kan köra nästa ggn om det går att sätta in i naturlig cykel..
Men med de vändor vi gjort i åtanke så tror jag att om ni orkar och vill så kör man på så fort det går..
Hej! Är det någon som vet om det är normalt att man blöder rikligare vid misslyckad ivf än vanlig mens? Tredje dagen nu med riklig blödn.
Nu ruvar jag på två fina blastocyster! Testdag den 6 maj :)
Så skönt att det faktiskt blev av. Kliniken ville avbryta detta försök eftersom mitt sjukhus som gjort mina ultraljud hade missat att skicka all information till kliniken. Dom hade bara skickat hur min slemhinna såg ut, men inte hur många/stora äggblåsor jag hade. Så kliniken trodde att behandlingen inte hade fungerat och ville avbryta. Tur min man var uppmärksam att sjukhuset hade problem i sitt system så kliniken fick ringa upp sjukhuset för att få resultatet.
när jag fick min mens efter vårt misslyckade IVF försök så hade jag sjuk mensvärk (brukar inte ha det) samt väldigt kraftig blödning (som jag inte heller brukar ha)
nu är vi på rd 2 med en blastocyst!
är det någon som vet hur snart man får försöka igen om FET misslyckas? Dvs att göra en ny FET. Jag är lite orolig att dom ska hinna stänga inför sommaren.. vi har testdag 9/5 (rd 21). Jag har fått köra på stimulerad cykel.
Ja tydligen ökar chanserna att lyckas med två st. Vi hoppas att båda fäster, vill hemskt gärna ha tvillingar :)
Vårt "speciella skäl" är tre FET där vi har blivit gravida men fått missfall.
Ja tydligen ökar chanserna att lyckas med två st. Vi hoppas att båda fäster, vill hemskt gärna ha tvillingar :)
Vårt "speciella skäl" är tre FET där vi har blivit gravida men fått missfall.
Hej! Tänkte bara kolla. Vi ska göra ett "frys-försök" med ett femdagars embryo. Min läkare sa att om man får utslag på ägglossningssticka en söndag eller måndag så krockar insättandet med nästkommande helg, vilket innebär att man inte kan sätta tillbaka embry då?
Hon skrev ut en ovitrielle spruta så att man om möjligt kan styra ägglossningen lite med den. Tydligen sätter man tillbaka embryot 6 dagar efter ägglossning?
Någon som gjort frysförsök? Krockar det ofta? Hur har ni fått göra? Vänta till nästa möjliga cykel då ellee? Vill så gärna att det ska bli denna cykel. :/