drömmer om ett barn skrev 2012-05-07 20:45:11 följande
A79: Förstår att ni vill vänta med att berätta för er son, men det är säkert svårt att hålla sig!

Så du är fortfarande uppsvälld, vad jobbigt. Var själv uppsvälld 1-2 veckor efter ET och tyckte det kändes som att ALLA tittade på magen. Ingen sa något så det var säkert bara jag själv som tänkte på det.. Svårt att dölja en graviditet om den syns redan nu. Det är ingen som har anat något då?
Jo.. jag har en vän som själv är i vecka 19 nu & henne bara måste jag få träffa då hon är en av världens finaste människor

Jag kan säga att ( jag vet att hon vet att jag vet att hon vet) då vi känner varandra mycket väl
Vilken tur ni har som hinner innan sommarn.. skönt att slippa vänta

Smilla03 skrev 2012-05-07 20:20:58 följande:
a79: Jag funderar på att säga att jag har sån grym mens värk, dom vet ju att jag har endometrios och jag har ju blivit dålig förut när dom har varit med :/ Usch känns ju surt att ljuga. Men OM det nu blir ett plusi slutet av veckan så kommer de att bli jätte glada för min skull när jag berättar nån månad senare, så man får väll be om ursäkt i efterhand i stället =) Ja, jag håller med, man håller sig en bit från vännerna nu när man har annat att tänka på under hela IVF cirkusen.
Ja ...hade inte kunnat säga det bättre själv!! men nu ska vi lyckas hela vägen & sedan om några veckor tala om för dem varför man betett sig så skumt :)