LindaM: Hur går det med ruvandet, några känningar?

Glöm inte att uppdatera våran lista och lägg in dig som ruvare.
Mustikka: Oj, vilken berg-och-dalbana med dina blödningar! Har dom slutat nu? Hur har det gått med sprutorna under helgen? Och vad visade resultatet på dagens blodprov? *nyfiken* Jag kände ingenting alls under tiden jag sprutade så du behöver inte vara orolig över att något är fel!
Smilla03: Så tråkigt att höra att det inte gick vägen för er heller..

Jag tyckte det var jobbigt att ta gravtestet trots att mensen redan kommit och jag förstod att det var kört. Men tror att det blir lättare vid nästa försök, kommer nog tänka lite annorlunda då. Så himla bra att ni hinner köra en FET innan sommaren! Nu hoppas vi att våra frysisar vill stanna kvar..
germany: Bra tänkt att
en gång är ingen gång. Man får försöka tänka att första var bara ett "provförsök" och att det oftast tar ett försök för att ta reda på vilken dos som passar en osv.
turtle01: Vad skönt att din mens och huvudvärk nu är borta! Behövde du fara till apoteket och hämta smärtstillande? Tänk inte att du ska behöva göra ett till försök, det ska bli plus för dig på detta försök!
Fru Bone: Håller tummarna för dig!

Blev det några till frysen? Lägg gärna in dig i våran lista.
pinglan: Vad bra att du blivit uppringd, tror dom jobbar ganska sent om dagarna. FET sker alltid på eftermiddagarna och sen gissar jag att läkarna har telefontid därefter. Har du börjat med sprutorna nu?