Tuvalina skrev 2013-01-11 14:13:08 följande:
Jag har tyvärr aldrig förstått mig på FF så det har inte blivit någon graf där.... jag antar man måste betala för att det ska fungera tillfredsställande och det tycker jag inte att jag vill göra.
Så jag vet inte hur jag ska göra... med det...
Man kan köra den kostnadsfria varianten och den funkar tillfredsställande Man kan dela ut och visa de två senaste graferna och sedan har man bara lite mindre möjligheter till att köra avancerade analyser mm. Men man kan se alla sina grafer i backend. Man ser inte alla symptomen i grafen heller. Men om man bara vill ha kurvan och få statisitken så är den väldigt bra.
Nu betalar jag för den, köpte ett halvår och tycker inte att det var speciellt dyrt... 120 kr ungefär. Tror att man lägger ut betydligt mer på vitaminer

Man får rabatterat erbjudande under en kortare tid om man vill förlänga i anslutning till att prenumerationen går ut..
Man jag kan rekommendera gratisversionen också

Sedan är den väldigt komplex och har ett mycket dåligt användargränssnitt. Är svårt hitta bland sidorna, men om man klickar runt nog länge så lär man sig.
Jag är lite osäker på min ÄL också eftersom jag fick en dipp efter jag hade fått positiva ÄL-tester. Men jag är nästan säker på att ägget släppte när FF ritat ut strecket. Dessutom torkade jag upp där nere samma dag. Har annars alltid väldigt vattniga flytningar innan ÄL. Så halkigt att sambon kan tycka att det tar bort lite av känsligheten
Och en styrkekram till dig
germany
Hoppas det gått bra för dig idag
MissBoring 
Kvinna72, hoppas de hittade extra många och fina ägg idag