choklaa skrev 2012-08-09 14:06:36 följande:
Underbara Pepsi, tanker pa dig.
Jag haller tummarna for dig att det kommer ske ett mirakel. Kan saga att jag borjade bloda nar jag var i vecka 4-5 ca en vecka efter att jag plusade. Kom en dag sen var jag nojjig och fick vanta till vecka 7 da VUL skulle goras och dar inne lag den lilla krabaten.
Sa ge ej upp. Det kommer ga bra for dig gumman,.
Tack för all uppmuntran!
Men allt talar emot att det skulle finnas något kvar hos mig. Jag blödde hemskt mycket och mycket klumpar.
Läkaren kunde tro att det var för tidigt men det stämmer inte heller med när jag plussade.
Vi siktar in oss på andra gången gillt istället, känns bättre på något vis. Och har läst att det kan gå lättare nu när kroppen varit inställd på och vara gravid.
Och nu fick man ju svart på vitt att jag kan få ägglossning och bli gravid. Så något får man vara tacksam över.
Det finns ju faktiskt dom i tråden som inte får verken ägglossning eller blir gravida. Så ibland får man tänka så oxå. Det går ibland men ibland inte!
Just nu vill jag bara sluta blöda och att mensvärken delux ska ge med sig. Så man kan ta kontakt med gyn så man får klartecken för att börja med tabletterna igen.
Men det kanske tar ett tag, vad vet jag?
Skönt att det går bra för dig och Emmie02 iallafall! :)
Hur mår du annars?