Hannah8401 skrev 2012-08-13 14:52:29 följande:
Pepsi-typiskt med telefonkö och skit. Kan man inte bara få ett direktnr? Läkare ska vara så svåra. Har du något recept kvar? Du kan väl bara ta en dubbelkur igen? Jag har hämtat ut den sista omgången nu, så ska jag prova trippelkur när mensen kommer. Är lite osäker på om jag fick äl, fick positivt test och tempen har stigit lite, men inte mycket. Ska fråga om jag kan få göra blodprov på nästa kur så man vet säkert. Är det någon här som ätit pergo men inte fått någon effekt alls?
Hur gör ni för att stå ut när det tar sån tid? Ibland blir jag så oerhört ledsen

Ja, iallafall när de har telefontid till klockan 14...och alla platser är upptagna. =/
Jag har 3 omgångar kvar, men jag vill veta om jag ska kolla så allt står rätt till, för att jag ringde och fråga om jag skulle börja med pergotimen förra veckan när jag ändå blödde, men då tyckte barnmorskan jag prata med att jag skulle vänta...Så vet inte hur jag går vidare än faktiskt.
Det är ju skit om jag ska behöva ta till provera igen och blöda yttligare, men det är väl sånt jag får ta.
Jag hoppas att vi prickar in en av dessa 3 och att det går hela vägen, annars vet jag inte vad som händer. Något hände ju denna gång iallafall.
Får ju iallafall ägglossning av pergotime..