CupcakeDream skrev 2012-11-06 22:20:23 följande:
Snosan: jag tycker pergon gör att man blir alldeles knäpp:) det verkar hända massa i kroppen man inte kan förstå, har jämnt mig skit dålig senaste dagarna med oro och ångest plus depression :( just nu finns ju inget roligt typ. Men det bästa är att man har folk att prata med här:) vi har ju varandra! Har du ont i brösten?
Jag börjar oxå tro att pergotime gör mig lite deppig faktiskt.
Eller så är det bara för jäkligt just nu! För att just nu är det babybooom på Facebook.
Alla bilder på nyfödda bebisar och lyckliga föräldrar och alla ultraljudsbilder spyr jag på!
Jag vill verkligen inte känna såhär, men jag är skit trött på dessa bilder!
Droppen var väl när ett par som jag vet inte har varit tillsammans sådär jätte länge visa att de skulle ha barn en månad efter vi hade haft, om det nu hade blivit något. Då bröt jag ihop! Och i min avundsjuka kommer ju tankarna över att det säkert var ett misstag att de glömt skydda sig osv Och det känns för jävligt!
Det här är ju känslor som jag inte riktigt vet vart jag ska vända mig med, min sambo han är ju sådär super positiv att det kommer att hända för oss oxå, men just nu känns det hopplöst. Och fejjan alltså, funderar starkt på och ta bort den ett tag.
Skönt att vi har denna tråd, där man kan värka ur sig alla sina "förbjudna tankar"