Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)
Renrot skrev 2012-11-21 23:32:11 följande:
Hej alla.Jag var iväg igår och opererade bort polypen i livmodern :) lite läskigt att bli sövd, men det gick jättebra.
Men det har varit lite jobbigt nu innan. Mitt järnvärde har varit mycket lågt så jag blev nära att bli tvungen att göra en blodtransfusion. Min "mens" ville inte ge med sig och jag blödde i 28 dagar (kraftigt också). Har gjort 4 dropp med järn + tagit blodhämmande tabletter för att orka med operationen :P Och nu ska jag "bara" blöda klart efter operationen.
Det jag funderar på är om ni tycker att jag ska stanna kvar här i gruppen? Jag vet ännu inte om jag kommer få mer pergotime eller något annat hormon medel. Får se hur kroppen blir nu efter att polypen är borta.. men jag tror att jag måste få hormonsprutor eller nått endån med tanke på att jag har hormonstörning också.
Så himla synd att min kropp inte reagerade på pergon alls :( jag va så hoppfull, men nu känner jag mig bara mer o mer vilsen för jag inte vet vad nästa steg är. Vill så gärna få igång ägglossningen snart.
Jag vill givetvis vara kvar här, för det är så kul att följa er och ha ett ställe att kunna ventilera på.
Och Gelicapelica; Synd att mensen kom :( Men lite kul att du har en dotter på 3½ år, jag har en son på 3½ år :) så kroppen har ju klarat det en gång förut som sagt! Lycka till med nästa gång, och hoppas du får ta blodprov eller VUL till nästa gång också.
Och stanna kvar tills du inte vill va kvar mer!!! :)
Krya på dig!!