• Pepsi

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

snosan skrev 2012-11-28 17:19:41 följande:
    Jag har nog äl idag!

Stickan ger starka utslag! 
    Härligt! Vilken dag är du på? :)
  • Pepsi
    CupcakeDream skrev 2012-11-28 18:57:33 följande:
    Pepsi: Ja man räknar från första mensdag!

Fatta att jag blev chockad! Jag trodde jag hade fått mens, men så idag har jag inte haft nått rött på pappret så jag tänkte jag testar, och fick detta. Är lite glad!

GRATTIS! :)
  • Pepsi
    CupcakeDream skrev 2012-11-29 10:08:13 följande:
    Tack gelica:) men det kommer lite ljusrosa på pappret när jag varit på toa. Har ju iofs varit lite smått sedan ett par dagar.
    Försök och slappna av och inte tänk på det så mycket! Lättare sagt än gjort! Jag vet ;) Men ett tips. :)
  • Pepsi
    CupcakeDream skrev 2012-11-29 16:29:19 följande:
    Pepsi; tack sötis:) jag köpte ett clearblue idag och fick ett plus:) det skadar inte och testa med lite olika för dom kan ju ge lite olika resultat:)
    haha :) Testa på du! ;)

• Pepsi
    snosan skrev 2012-11-29 17:52:51 följande:
    äntligen fick jag utslag på digital :)
    Är de inte lika känsliga som vanliga stickor?
  • Pepsi

Snosan: Tänkte bara för att du äntligen hade fått utslag på det digitala, därför så lät det som om det skulle va svårare :)

• Pepsi
    choklaa skrev 2012-12-01 00:26:08 följande:
    Cupcakedream: jag sjukskrev mig första 5 dagarna sa att jag blivit kraftigt förkyld :) bara för att vila. Speciellt efter en lite blödning i början. Så att då ville jag vara på den säkra sidan att jag tog de lugnt och inte lyfte. Jobbar själv som sjuksköterska och personligassistent. Jag är gravid i vecka 30+2. Men följer tråden då jag vill se att ni alla plusar. Framför allt trådstartaren har jag mest följt då det var hon som starta tråden och set vore roligt om hon också kunde plussa snart.

Vad sött du är!!!! Blir ingen äglossning denna månad. :( Ska träna sten hårt för att gå ner några kilo, om det nu kan bero på det. Ska ta och ringa gyn i veckan o se vad ssom händer!
  • Pepsi
    snosan skrev 2012-12-01 00:03:40 följande:
    Haha jag var trött då jag svara! Det är svårare... Så därför blev jag glad. De visar inte om man har För låga halter i kisset

Okej :) Hmm...Okej, har bara kört med digitala denna månad. Kanske ska köra på stickor tills man får utslag på dom och sen köra med digitalt när man fått utslag. :)
  • Pepsi
    CupcakeDream skrev 2012-12-01 09:15:47 följande:
    Chokla: hade du med en blödning i början? För jag har fått från och till lite rosa på pappret sedan jag plussa. Är lite små orolig.

Pepsi: ja ta teststickor! För jag fick höjning så det syntes massor på Stickan men inget på digitala och sen tog jag digitala dagen efter och då visade det pos. Du kan ju ta många fler test om du har stickor:)
    Jag har oxå kollat och varit i tråden ett litet tag och jag hoppas du med blir gravid. Jag är med överviktig så jag vet hur det är. Kram
    Tack! Det känns så skönt och ha er!
    För ni vet verkligen hur det är. Sista tiden har varit fruktansvärt jobbig. Efter två misslyckade dubbelkurer och en gyn som inte känns som om de bryr sig särskilt mycket.
    Väntar veckan ut och ser om det kommer någon mens. Men troligtvis inte!

Känns ju så konstigt att först få en enkelkur som inte funkade. Få dubbel och det lyckas o vi får till o med ett plus, men det vara ju inte så länge :( Sen känner man det att man ändå har ett par gånger kvar och då helt plötsligt blir sambon dålig i hög feber, då var ju inte han så mys-sugen ;) Men då tänkte man oxå det, att man har ju ändå två gånger kvar...men båda har varit misslyckade (ingen ägglossning) :(
    Det är en jäkla berg och dalbana det här. Och  tjejer som kan bli gravida på naturlig väg skulle veta hur lyckligt lottade de faktiskt är!

Men ta det nu lugnt och försök och inte tänk så mycket! Bara va och sen ta det lugnt! =)
  • Pepsi

KAN INTE TRO MINA ÖGON!!!

Tog sista stickan till det digitala ägglossningstestet, bara för att använda upp det och får en GLADGUBBE!!!
    Har tillochmed tagit kort med mobilen för att jag ska kunna se det sen när jag vaknar (har jobbat natt)

Trevlig första advent tjejer!!! =))

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)